Ups, glemte godt nytår. Så GODT NYTÅR, ser frem til mange flere gode tråde og skøre ideer.
Godt nytår og Glædelig bagjul Rushers
Frohes neues Jahr allez!
Godt nytår!
Godt nytår, nu vil vi fandme ind og have bajere med nogle venner! håber i alle kommer sikkert og godt igennem 2021s sidste dag
Så er de sidste børn ved at blive puttet. Forhåbentlig kan de godt sove, selvom det brager uden for, så vi andre kan hygge i fred.:)
Godt nyt hår!
I må alle have en skøn nytårsaften! Pas nu på fingrene i aften; sprænges de af, bliver det ret udfordrende at game!
Glædelig jul - allesammen
Jeg holder mere af jer end i tror.
Godt nytår endnu en gang.
Jeg hygger med konen. Min svigerfar testede positiv, så vi kan ikke opsøge nogle venner, før vi er helt sikre på at være negative.
Men det er en fesen omgang. Har I andre en fed fest eller er det også et sløjt nytår for jer?
Godt nytår my dudes.
Godt Nørdår til alle
Godt nytår! ?
Godt nytår måjerfukårs
Happy New Year all! <3
Godt nytår . . .
[quote quote=33868]Jeg behøver desværre kun kigge på min kone, før storken er på vej. Det kan vi ikke have noget af… ?[/quote]
Der findes op til flere muligheder for at undgå storken i sådan en situation.;)
[quote quote=33868]Ps: Hele 10 minutter? Er det med forspil, efterspil og 90 års fødselsdag?[/quote]
Jep, og inklusiv indtagelse af noget mad efterfølgende.
Lykkeligt gentagelser år nr 2. Må vi snart komme videre fra denne groundhawk ligende tilstand ?
Happy new year, det kan forhåbenligt kun blive bedre?