En scammer modtog mit cpr nummer - hvor fucked er jeg?

08/01/2022 kl. 14:04 #21
Det er allerede blevet sagt tidligere i tråden, så jeg bakker blot op, at det ikke er vildt slemt, at du har givet det væk. Et cpr-nr. er pr. definition ikke en personfølsom oplysning. Den er dog fortrolig. For sig selv kan det ikke bruges til at lave alt for megen ravage i de forkerte hænder.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Bye with a warmly hugs
08/01/2022 kl. 17:33 #22
Tak for al jeres hjælp, det har gjort mig lidt mere sikker, selvom jeg stadig lidt føler at jeg har givet lidt af mig selv ud. Jeg beklager jeg ikke lige har opdateret, men jeg ringede til politiet og meldte det. Telefon nummeret var selvfølgeligt et taletidskort så de kunne ikke spore det. Damen mente heller ikke at de rigtigt kunne bruge mit cpr nummer, og vil nok også smide det ud og i stedet bruge oplysningerne på det næste offer der tænker sig mindre om end mig og oplyser lidt for meget. Hun sagde også, at hvis jeg har oprettet mig inde på det der kredit advarsel og hvis firmaerne ikke tjekker det og bare låner ud, så får jeg ingen problemer da de faktisk skal tjekke det for netop at se om der er en advarsel. Så den skal firmaet selv sluge i det tilfælde. Men hun sagde også at nu hvor alt kører over nem id og mit id så er der ikke rigtigt noget de kan gøre. Det føles bare væmmeligt i dag at have givet sådan noget ud af sig selv :(
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/01/2022 kl. 18:49 #23
Skid hul i det. Der kommer jo ikke bande rockere og smadrer dig på hjemmeadressen. Det er bare nogle sølle typer der sidder og snylter bag deres skærme. De kommer ikke til at bruge mere tid på dig når de ikke fik det hele med.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.