[quote quote=35198]Har du overvejet at andre kommer til at savne dig?[/quote]
Hvem skulle det være? Jeg har ingen børn eller en ægtefælle i mit liv.
Vil du gerne leve længere?
Ja, vi er altid mindre end en hårs bredde fra det totale sammenfald ned i barbariet, kun Kenkari står mellem os og kaos
Vi skal bare holde holde den kørende til 2045, så kommer singulariteten og redder os.
Skal vi ikke samle ind til https://imcrazynate.com/products/as-seen-on-youtube
til knekker
[postquote quote=35221]
Du ka' ta' det ;)
Fair nok, men nu skrev han ikke noget om at de sidste 10 år ville være gennemsyret af dårligdom, blot at han nok ikke ville savne dem.
Jeg har spillet basket med folk på 74 som havde en glimrende tilstedeværelse. Det er vel også lidt hvad man gør det til, når genetik og uheld er taget ud af ligningen.
#20 Endnu - men jeg skal naturligvis ikke blande mig i hvordan du vil leve dit liv.
[quote quote=35268]#29 Vudden’ er det lige, du vil få genetik og “uheld gennem livet” til at være en ikke interessant faktor mht. ‘Det gode/korrekte liv’!?[/quote]
Jeg tror du misforstår hvad han siger. Han har jo ikke sagt at genetik og uheld er irrelevant, men det er 2 faktore ud af flere, som vi har mindre indflydelse på.
Men en anden fakter som også afgøre hvor længe vi lever og hvor vi kan gøre en stor forskel, er vores livsstil, det er den del tråden også omfatter.
Dette svar blev ændret 4 år siden af knekker.