Jeg blev også snydt på DBA for mange år siden, i 2008. En Wii til ca 1800 tror jeg det var. Meldte sagen til politiet og da de endeligt fandt ham, så fik jeg at vide at han allerede var dømt for så meget svindel, at det her ikke ville gøre en forskel. Fik aldrig mine penge.
Det var en dyr lærestreg. Køb aldrig ting hvis prisen er for god til at være sand. Og køb kun dyrere varer face 2 face.
Efterfølgende var jeg så opsat på at skulle have en Wii, at jeg endte med at købe en ny Wii med Twilight Princess til. Så det ku jeg jo ligeså godt have gjort fra start. :-D
#0 jeg ville os have taget kampen op, indtil pengene var på min konto.
Man kan håbe på han bliver træt af henvendelserne på et eller andet tidspunkt og betaler.
Jeg forstår godt princippet i det, men jeg ville nok også forsøge at finde ro i mig selv over det og komme videre. Det er begrænset hvad dit reelle tab er. Det er en god tur i byen, hvor du måske har givet et par drinks - Her har du bare fået en god læring istedet for heftige tømmermænd
Lige i de her sager, ville jeg ønske vi havde mellemøstlig retsmentalitet, stjæler man en gang ryger en finger. Stjæler man to gange ryger hånden. Det er jo komplet latterligt hvor mange samfundsressourcer sådan en tosse her koster (antager han/hun er seriesvindler). Jeg er lidt ligeglad med de 1600 kr - det er jo småpenge sammenlignet hvad sådan en enkelt sag koster i sagsbehandling. Og desværre er der jo ikke noget i det danske retssystem der afskrækker systematiske svindere/tyveknægte, så de forsætter bare. Den her person kan have kostet samfundet et to cifret million beløb i sagsomkostninger, og det selvom han måske har snydt for et par hundred tusind.
Det er godt vi er nogle riger fuckere der har råd til det.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger.
Læs mere i vores privatlivspolitik.