#19 Elsker at du ud fra en linjer kan se noget helt andet end det #18 skriver. I det mindste fik du hamstret 40L diesel, tillykke med en besparelse på små 125kr.
Familie bil til billige penge
[postquote quote=39212]
Hvorfor ikke? Billiger bliver det da næppe - lige med det første - Så skal man overveje et diesel køretøj?
Jeg har et = Min Fejl! ;-)
Tak for alle svarene. Jeg tror vi har snævret os ind på følgende modeller nu:
Hyundai I30
Skoda Fabia Combi
Kia Ceed
Dem af jer der har haft bilerne, fungerde det også fint med barnesæde der er bagudvendt?
Er der nogen af jer der har erfaring med Kia Ceed og baby? Derudover kan jeg læse Kia måske har haft lidt bøvl tidligere med rust
Har haft 2 x Ceed SW og var yderst tilfreds - dog uden bagudvendt sæde. Det må være til at slå op, men tænker ikke det kan være et problem.
Synes det var ret trygt med den enorme garanti for så var budgettet ligesom kendt i lang tid. Det viste sig også at være problemfri biler der ikke havde noget egentlige svagheder. 1.6 TDI havde masser af kræfter og og fornuftig økonomi.
Det man måske giver køb på er minus til “sport” fornemmelse og et ret afdæmpet design. Alt det andet var dog langt vigtigere for os på det tidspunkt.
Tak for input på Kia Ceed.
Kan se vi faktisk kan få mere for den gamle bil end først regnet med, så kan være budgettet bliver øget til 100 som max, eller noget byt og så kontanter.
Fandt denne her Hyundai, der faktisk virker billig i forhold til andre af lignende typer. Frygter måske bare det er en Brian der måske har haft den.
https://www.bilbasen.dk/brugt/bil/hyundai/i30/16-gdi-comfort-eco-3d/5366909
Tak den havde jeg misset var sikker på jeg havde sat filter på. Tror jeg har set for meget på bil