Støj i bolig kompleks

08/04/2022 kl. 09:39 #21
#19 det er i hvert fald en god måde til at få hende til at flytte :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/04/2022 kl. 11:56 #22
#0 Måske er hun på only fans for at levere ydelser?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/04/2022 kl. 13:49 #23
Alt det bedste… Men det er den kedeligste ‘hun larmer’ tråd vi har haft længe…
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/04/2022 kl. 14:04 #24
[postquote quote=39943] Hehe Ja der har ikke været nogle saftige eller absurde detaljer at tage i brug. I onsdags havde jeg fri, og kl 7 startede håndværkerne med at bore og sætte vinduer i nede i kælderen, hvilket gjorde at det rungede op igennem alle lejlighederne, det lød så som om larmen kom fra værelset ved siden af og det troede hun, så hun endte med at gå amok og banke løs på væggen og råbe stop, hvorefter hun skrev til mig og spurgte om jeg ikke godt ville stoppe larmen hvis det var mig der lavede håndværk så tidlig oh the irony

Dette svar blev ændret 4 år siden af Schalde.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/04/2022 kl. 18:44 #25
Formstøbte ørepropper til ca. 1500 dask har været en virkelig god investering for mig. Måske er det din løsning? Man kan dårligt nok mærke dem, og de falder ikke ud. Fjerner ikke alt lyd, men nok for mig at kunne sove igennem.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/04/2022 kl. 08:05 #26
#24 Almindelige ørepropper kan vel også gøre det. Jeg sover med helt almindelige ørepropper og sover ualmindeligt godt siden jeg vænnede mig til det. Tager ikke lang tid at vænne sig til og så bliver det second nature at tage dem i hver aften. Fruen har meddelt at det endda hjælper på snorken xD - men tvivler sgu lidt på at det kan være sandt! :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/04/2022 kl. 10:02 #27
[postquote quote=39954] [postquote quote=40013] Jeg synes sgu ikke rigtig jeg kan vænne mig til at sove med det, men må se om jeg kan skaffe nogle lidt dyre end det standard fra arbejdet. Nu har jeg været op til kl 6 in morgenen, for satan hun har en gennemtrængende stemme, sgu næsten lige før hun istedet må holde en fest med højt musik, det bløder ens mere da mindre af:D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
10/04/2022 kl. 19:57 #28
#26 Der er stor forskel på hvilke ørepropper der virker for en, konen har været igennem en del forskellige, alt fra 3M som jeg fik nogle af fra det gamle arbejde, til dem der ligner juletræer indtil hun fandt nogle i Matas hun kan sove ordentligt med, hun klipper så lige en smule af dem så de ikke fylder så meget så hun ikke mærker dem så meget heller. Så inden du hopper på de formstøbte som skulle være utroligt lækre så prøv et par forskellige af de "almindelige" for at se om der er nogle der er bedre end andre, for smider du 1500,- for formstøbte og så bagefter finder ud af du er en af de personer der bare ikke kan sove med ørepropper så er det lidt øv :D
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
11/04/2022 kl. 05:48 #29
#27 sjovt, jeg gør præcis det samme, altså lige klipper noget af så man kan ligge på siden uden at mærke dem.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
11/04/2022 kl. 07:57 #30
#23 Det er faktisk meget skægt at en larmende person blir så sur når andre larmer. Mit forslag ville ellers være at du bare larmede lidt om morgenen når hun skal sove, men det er selvfølgelig en optrappende eskalerende handling og vil sikkert først lede til nabo krig. Jeg synes du er gået helt diplomatisk til værks i den har sag og har kontakte hende først for at finde en praktisk løsning.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
11/04/2022 kl. 08:52 #31
Det er vel livet når man bor i en bikube? En grund til at jeg er flygtet ud af byen... I sydafrika, når jeg var ude hos min kone - skulle jeg prøve at sove i en lydpalette af høns, hunde, brian anlæg, skænderier, fulde mennesker og slåskampe hver nat... og så når endelig man sover dybt om formiddagen er der nogen der starter dagen med at stikke og slagte en gris (hvilket larmer helt grotesk)... og derefter er der for varmt til at falde i søvn igen :D cirkus #16 - Sæt noget non-invasivt lydisolering op, man selv relativt nemt kan pille ned når man udflytter... #18 - Whitenoise er for nogen en helt fantastisk løsning, hos andre virker det bare ikke - mig for eksempel. Alle andre i familien sover bedre med white noise, og jeg kan nærmest ikke sove i det. Men det er et forsøg værd.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
11/04/2022 kl. 11:19 #32
#30 Jo det er livet, men man skal også vise hensyn. Og man har sandsynligvis accepteret et ordensreglement da man flyttede ind. Hvis man har skæve arbejdstider kan man ikke tillade sig at lade som om det er de andre der tager fejl. Jeg har selv oplevet en overbo der festede med fuld skue på musikken og med trampende fødder fra 21:00 til 04:00 tirsdag til søndag. Det kan man sgu ikke være bekendt. Festerne forgik i alle rum så der var ingen steder man kunne få ro. Så passer man ikke ind i en opgang hvis man synes det er i orden.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
11/04/2022 kl. 13:25 #33
#31 - Men der er forskel på party party party og så almindelig menneskelig leben. Problemet her er vist mest at væggene er tynde som papir og det gør at man ikke kan leve et normalt liv, hvis man skal tage hensyn til hinanden
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
11/04/2022 kl. 14:06 #34
[postquote quote=40047] Problemet er helt sikkert væggene, men fornuften synes jeg går begge veje. Hvis jeg fortæller hende at det støjer ret når hun snakker og ler fordi hun sidder med headset på, og at jeg ikke kan falde i søvn i hverdagene, og hendes svar retur er at det forstår hun godt at det er gammelt men pga hendes arbejdstider så er det der hun har mulighed for at være social med gamer venner og istedet for at være ro fra kl 23 så siger hun at vi kan finde et kompromis og sige kl 1. For mig er det ikke et kompromis. Hun må larme alt det hun vil på andre tidspunkter, men jeg følger jo bare den naturlige logik at der skal være ro i hverdags aftener i de sene timer, og det mener hun ikke.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
11/04/2022 kl. 16:26 #35
i gamle dage havde der været et svar. Knep hende og giv hende derefter en negleklipper i gave. solved
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
11/04/2022 kl. 18:34 #36
#34 Du har selvfølgelig helt ret. #0 På med instrumentalversionen og så skruer du bare op.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
12/04/2022 kl. 06:31 #37
[quote quote=40048][/quote] Definitionen på "ro" er nok årsagen til at der ikke er enighed. Hverken her i tråden eller mellem dig og din nabo. At tale med, uanset som det er en der er til stede, i telefonen eller i et headset på computeren, vil ikke nødvendigvis blive kategoriseret som larm af din forening. Så det er ikke sikkert du har "retten" på din side. Så hvis ikke i kan finde en løsning sammen uden at involvere foreningen kan det ende med at du enten må leve med det eller flytte.

Dette svar blev ændret 4 år siden af hausner.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/04/2022 kl. 06:39 #38
#34 Efter han har kneppet hende, så indser hun forhåbentlig, hvor fucking nedtur larm midt om natten kan være ? #BasherHenrik #33 Lyder som om hun ikke overholder jeres aftale, der i øvrigt er fucked up. Jeg var gået til boligforeningen. Tænker problemet er generelt og så må de igang med noget lydisolering for de lejemål der måtte ønske det.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
12/04/2022 kl. 11:33 #39
Min erfaring er det altid ender med den bliver generet af støj ender med at være den der flytter og den som larmer altid bliver boende, det er praktisk talt umuligt at "smide" folk ud selv for den slags. Har selv flyttet 2 gange allerede pga. støj fra pludselige nye indflyttere, også steder hvor jeg har boet i 5+ år og så en dag flytter techno torben ind som ikke har et job. Kan godt være du er glad for din lejlighed, men jeg ville enten finde alternative løsninger som ørepropper eller flytte, pointen er du skal selv gøre noget og ikke forvente en masse af naboen eller foreningen, der sker aldrig en skid du spilder bare en masse tid på det, oftest er det nemmest at nå til enighed med nabo, men er det ikke en mulighed ja så flytter man.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.