Min telefon valgte lige at starte op med disse mærkelige farver idag.. nogen der før har oplevet det?? Vil lige have lidt input før jeg resetter hele lortet
https://imgur.com/gallery/HEyaV3a
One plus 7 farve problem
Er det ikke bare en baggrund? Det kan sikkert skiftes i indstillinger.
Kan overhovedet ikke se problemet
[postquote quote=40253]
[postquote quote=40254]
Men jeg har jo ikke skiftet noget, prøv at se farven på HBO max som er helt pink. Samt Snapchat som normalt er skrigult men nu er sort/mørkegrøn
Har lige haft et spil hearthstone og det hele er sløret utydeligt og farverne passer ikke.
Nå kan se at den viser fejlene på alle mine tidligere billeder, så ser ud til fejlen ligger i skærmen... Pis :(
[quote quote=40259]Men jeg har jo ikke skiftet noget, prøv at se farven på HBO max som er helt pink. Samt Snapchat som normalt er skrigult men nu er sort/mørkegrøn[/quote]
Ja, det kan jeg ikke engang se. Men, jeg er også farveblind :D
[quote quote=40260]Nå kan se at den viser fejlene på alle mine tidligere billeder, så ser ud til fejlen ligger i skærmen… Pis[/quote]
Prøv og send den ind til OnePlus og se hvad de skal have for at lave den. De kan som regel komme med en meget god pris
Min ser også sådan ud, men har det alså gjort i lang tid. Har en 7 Pro.
Tror de ligger til 2000,- for ny skærm så det bliver vist bare ny mobil hvis det er tilfældet tror jeg
Øhm, har du taget et screenshot på din telefon, så er det klart, vi ikke kan se fejlene... ?
Har du en anden enhed, der kan fotografere det?
Men ja, det er nok ny telefon. Hvor gammel er den?
[postquote quote=40268]
Problemet var jeg troede det var en indstilling eller software fejl, men ja endte med at være skærmen.
Den er faktisk kun 2halv år men ja tror jeg springer på en 8 eller 9, synes stadig det er en lækker telefon.
Desuden har den ingen skrammer,tryk eller knæk i skærm, den står som ny, så det gjorde mig lidt forvirret at det var skærmen. Men ja hardware !!
Det skulle vel ikke bare være det der øjenbsekyttelse/anti blå lys aften ting der er slået til?
[postquote quote=44136]
og hvor slåes det til og fra?
Altså jeg mener bare, nu har jeg også skiftet telefon, med helt friske indstillinger og stadig samme problem... er SÅ forvirret!
Android 12 her: Nattelys?
[postquote quote=44140]
Nej den er deaktiveret.
Så blev problemet fanme løst.
Jeg havde åbenbart slået farvekorrigering til. aner ikke hvordan jeg kom til det jeg roder altså aldrig i indstillinger.
Hvad så med den gamle telefon? Dur den stadig, nu hvor du har løst problemet på den nye?