#19 Jeg vil begynde at medbringe min egen dørhammer, når jeg skal besøge folk. Mindre slid på mine knoer, ja tjak!
Bip fra nabo lejlighed
Tsk, tsk, tsk! Ynkelige konfliktsky danskere!
Skal der bankes på eller BANKES PÅ?
https://www.youtube.com/watch?v=u9BinUHHPv0
Jeg tænker at de måske ikke selv kan høre det. Eller..... At der måske ikke er nogle hjemme og at de måske er tager afsted i længere tid pga. Påske ferie.
Men.... Bank på eller ring.
Hahaha hold nu kæft er vi nået hertil som nation ??♂️?
[postquote quote=40579]
Så skal vi også have vores eget land. Det er vist noget med man bare kan nappe lidt af Ukraine. Det er alligevel så stort.
Hvaså, var naboen død
Vores ringklokke siger bip, når den er løbet tør for strøm. Måske de har den samme?
Men jeg ved så ikke lige hvordan du kan give dig til kende udefra, hvis ikke deres ringklokke virker.
Får vi ikke snart en update, spændingen æder mig op!
#30 jeg antager at OP har forsøgt med øksen kom ind lejligheden og fandt genboen der har slået underboet ihjel (og gemt ham/hende i fryseren der af den manglende lugt) genboen ville dog ikke at andre opdagede hemmeligheden og OP ligger nu i fryseren sammen med underboen en trist slutning på historien men sådan er det nogle gange
Hvaså, var der et lig i lejligheden?
Ovra! Hva' nu hvis Bip-lyden er inde i OPs hoved. Så er det måske ikke så smart, det med økse?
Det her er snart mere nervepirrende end Barnaby(den gamle) serien :-O
Jo jo jo, ro på nu. I spinder lynhurtig op i en spids.
Jeg havde en ide om at 'Vi har ikke mødt beboerne på trappen i mellemtiden' ville indikere at forsøg på kommunikation var afprøvet, but I guess not. Der var blevet ringet på døren, men ingen mødte os på trappen efterfølgende.
Det er ejerboliger for dem som spurgte om det.
Det viser sig at de ikke benytter boligen cirka halvdelen af året, men har heldigvis været forbi i løbet af weekenden og enten skiftet batteri eller taget det brugte batteri ud af enheden, så nu er der endelig fred og ro i opgangen.
This is fine.