Hejsa
Kender jeg nogle herinde, som enten selv vil være frivillig på copenhell eller kender nogle som gerne vil være det?
Skrig op, smid en pb, et eller andet. :)
Jeg har både noget under festivalen, før festivalen og efter.
Smid en pb, så kan vi tage en snak hvis du er interesseret. Jeg kan også klare noget frivilligcamping, hvis I ikke har overnatning klaret.
Der er nok mange, som vil være frivillig, nu hvor Guns'n'Roses svinger forbi. Jeg har åbenbart været til 'metal' siden 90'erne... :-D
Gad vide om Slash er med? Han er 'afbilledet' på deres hjemmeside: https://www.gunsnroses.com/tour
#7: Problemet er ligesom Vinnie fra Motley Crue. Han kan ikke synge mere, men tror han kan synge. Det bliver forfærdeligt. Jeg går i en bar i stedet for.
Det bliver en fest i år og meget godt klaret de har hevet dem til festivalen :-)
Der kommer igen som sidste år bogle gamle drenge på scenen. Glæder mig personligt til at se dem :-)
#9: Morfarrock burde forbydes!!! :)
#10: Slash synger jo aldrig, så den er god nok Axl kan ikke synge mere, ligesåvel som Vinnie heller ikke kan synge.
Har overvejet at tage med som frivillig i år, synes billetprisen inkl. billet til camping er lige pebret nok :(
Læg dertil et line-up der ikke ved om året er 1990 eller 2023. Men gutterne skal afsted, så tager mest med for festens skyld og kigger i retning af en anden - og billigere - festival næste år.
OP - jeg skriver lige pb til dig, for at høre hvad dine frivillige skal lave og om det er noget for mig :)
#12: Dertil rettet, at 4 dages partout er udsolgt, og der kun er 4 dages RIP tilbage, til 3855
Sååå.. Jeg og dig skal nok finde ud af noget med noget frivillighed
[postquote quote=52816]
..gjorde han(AXL) det ikke ok for AC/DC?
Morfarrock burde forbydes!!! Skal det forstås som, at du ikke potentielt kan blive en morfar på et tidspunkt?
[quote quote=52834]Skal det forstås som, at du ikke potentielt kan blive en morfar på et tidspunkt?[/quote]
Fuldstændig korrekt. Jeg har undsluppet den kugle, om man vil oversætte den sætning. Jeg har intet afkom!!! Hurraay
#17 kan ikke holde fri så længe, er selvstændig. Så må nøjes med en enkelt dag for nu.
#18 Ville selvfølgelig hellere have set den originale line-up anno 96~
Men hellere et amputeret Pantera end Axl and friends.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Vi bruger cookies til login og dine indstillinger.
Læs mere i vores privatlivspolitik.