Jeg så også lige at Cary-Hiroyuki Tagawa desværre er død.
De fleste kender ham nok som Shang Tsung i den legendariske Mortal Kombat fra 1995, hvor Christopher Lambert spiller en historisk dårlig Lord Raiden
Men, jeg husker mest Tagawa fra Rising Sun, hvor han spiller en karakter der hedder Eddie. En man elsker at hade, men som viser, at selv dårlige mennesker kan have en god karakter. I øvrigt en fantastisk film jeg har set alt for mange gange.
"Hey? Hay is for horses"
RIP-tråden
Raul Malo fra Mavericks er desværre gået bort, han vil sgu være savnet.
Sgu mange for tiden, og så lige op til jul . . . :(
[postquote quote=80046]
Det er selvfølgelig synd for familien, men nogle gange når jeg ser nogle af de her ældre musikere, fra bands i 70'erne og så'rn, kan jeg tage mig selv i at sige. "Hvem? Hvilket band? Aldrig hørt om dem eller ham?"
Men, sådan er det at være metaltrunte.
#283 Jeg har det på samme måde, det er også som om det specielt på slow news days bliver nærmest alle de hiver frem. Han spillede på bass for en bluesgrass band der i 73 havde udgivet et album der solgte 1200 kopier, siden har man ikke hørt om ham, nu er han død. Men det kommer jo nok også mere an på genrerne man hører, og lige Raul Malo og the Mavericks har jeg nok ikke været i kernepublikummet til.
#280 - Rising Sun har jeg godt nok også set mange gange, og hans rigtige navn sagde mit intet, med Eddie fra Rising Sun, så ved jeg præcis hvem han var. Klasse film, købt på en tur til udlandet på VHS, med et billede klistret på, men hey, filmen var der, og den var billig.
Nu blev han jo kun 60, og Mavericks er et 90er band.
Det var nu kenkari ;-)
Peter Greene
Kendt fra Bruce Willis quoten fra Pulp Fiction - Zed's dead baby, Zed's dead. Om end han også var Dorian fra The Mask og flere andre roller gennem tiden.
Så synes jeg det går stærkt.
Vi mistede desværre Rob Reiner i dag. Manden bag Misery, Princess Bride og den eneste film der kan få 11 i karakter på IMDB, Spinal Tap
Godt nok én af de mere forrykte ting, han har skrevet. Og det siger en del.https://x.com/LAPDPIO/status/2000652916026421685
Et godt eksempel på forskellen blandt de to fløje derovre. Selvom Charlie Kirk havde forfærdelige holdninger, var alle prominente demokrater ude og fordømme angrebet og udtrykte deres kondolence. Man skulle lede efter nogle randos på Tik Tok for at finde nogle, der ikke kunne opføre sig ordentligt. Men hos MAGA starter det bare helt fra toppen med at Trump tilsviner Robert Reiner.
Dette svar blev ændret 7 måneder siden af Deadlights.
https://www.dr.dk/nyheder/seneste/tidligere-pet-chef-hans-joergen-bonnichsen-er-doed
RIP Hans Bonnichsen