[postquote quote=54809]
Husk nu, selvtægt er stadig ulovligt, hvor meget man end ønsker en masse onde ting.
Vi ved ikke engang om det er pædo der er på spil. Der kan være mange andre ting på spil
Kidnapningssagen
Det var uhyggeligt nemt at finde ham, og tarveligt at monstre ikke bare kan ligne monstre, så nemt skal det ikke være.
De fleste af den type fanger kommer til fængsler og afdeflinger hvor der er flere af deres slags, så det kan slippe for at blive for fulgt.
Selvom hævn kan føles fedt, tænker jeg helst ikke vi skal ud i sådan en situation.
#20 Ja men pæddofile.... jeg er næsten sikker på hun var endt som ormefodder hvis ikke politiet havde fundet hende. Tænk på den skræk og rædsel hun skal leve med i mange år frem.
Det gør mig intet hvis nogen står og koger pasta og de tilfældigvis lige snubler så han får alt vandet i ansigtet, bare en gang om ugen.
[postquote quote=54816]
VED du, lige nu og her, med den information der er fremme, at det var en pædofil der bortførte hende?
Det VED du ikke, vel? Skal vi ikke dømme ham for det der er sket, og ikke hvad du tror han er.
Fair, det ved vi så nu https://ekstrabladet.dk/krimi/filippa-sagen-her-er-sigtelserne/9723116
Så skal han bare ind og sidde hvor alle de farlige rockere sidder
#23 Han erkendte allerede for over en time siden. 100% pædo, og jeg antager hun udelukkende kun er i live fordi politiet var så hurtige.
Og ja der var allerede en tilstede ved retten han nok ikke ville møde en mørk aften.
Dette svar blev ændret 3 år siden af JesperBlomkaal.
BEMÆRK:
Der er udstedt navneforbud i sagen hvorfor vi i sagens natur heller ikke kan tillade indlæg på Rushers.dk som afslører navn, facebookside eller lign. Heller ikke selvom det er let at finde.
#20 #21 lige på det område her, så overvinder min 'urtrang' til at skade sådanne 'mennesker' enhver opdragelse. Intellektuelt kan jeg sagtens forstå det rigtige at gøre som udviklet samfund, men samtidig bobler en vrede i maven når det kommer helt tæt på (som her i sagen) og nogle så går i gang med snak om rehabilitering, samtaler, terapi og alverdens 'tilbud' til dømte i disse sager.
Så ja, det er godt jeg ikke bestemmer noget. Så fandtes der kun en slags tilbud, og det var et nakkeskud. Kikker man på statistikken, så er mange jo igang igen efter endt straf. Så meget desto mere grund til at trykke på aftrækkeren.
Der er trods alt forskel på om man lukker en ud som stjæler en bil igen, eller en der piller på børn.
Puha. Nå, fedt han er fanget - og gid hun får tonsvis af hjælp herfra.
Det er jo ikke fordi jeg er uenig.
Jeg er normalt tilhænger af liberale straffe fordi det er dem der virker best i længden for vores samfund.
En ting er at han er pædofil, som er slemt nok, men at han samtidig kidnapper gør ham ekstremt farlig, og jeg mener ikke at man burde kunne lukke sådan en mand ud nogensinde igen.
Det er ikke alle mænd der er voldtægts forbrydere,
Men alle voldtægts forbrydere er mænd,,
FORBYD ALLE MÆND! //joke :D
Dejligt at hun er i live.
Forstå mig ret, men jeg tænker at ingen ønsker at være pædofil og at det ikke er nogens skyld at de er det. Sådan er de født. Så på den måde, så mener jeg ikke at man kan bebrejde nogle at være Pedo. Ikke mere end man kan bebrejde nogle for at være hetero- eller homoseksuel.
Men når det så kommer til at misbruge andre mennesker, så er min forståelse til gengæld ikke-eksisterende. Jeg forstår at seksualdriften kan være meget stærk, men uanset hvor meget man ønsker sig noget "sex" så har jeg nul forståelse for at man piller ved børn eller andre som ikke ønsker det. Det kan ingen jo holde til, og skaderne har de typisk med sig hele livet.
Der er ikke rigtigt meget som er værre at gøre ved et andet menneske.
Enig det er selvkontrollen og manglen på nogen for her.
En groomer er slem nok, men jeg tænker at i nogen tilfælde der er en form for selvillusion om at det måske er gengældt, at det er kærlighed bla bla bla, de tilfælde er slemme, nok men ender sjældent i mord.
Kidnapning af et barn, ender storset altid med et dødt barn, så det gør det her så meget værre i mine øjne.
Men ja Pædofile har en hård skæbne, men jeg tænker de fleste kan klare sig uden at lave overgreb, så må man lukke dem væk som ikke kan.
Jeg ved det lyder helt afsporet, men jeg har bare tænkt mange gange i den periode hun var væk, at hvis hun havde haft en AirTrack i snørrebåndene eller lignende, så kunne de har fundet hende med det samme - og måske endda forhindret de forfærdelige ting hun blev udsat for.
Jer med børn, har I overvejet GPS'trackere?
Stærkt resultat (en lettelse), at de fandt hende i live. Virkelig sørgelig sag generelt. Håber vi kan få omkring, om det er den samme person, som kidnappede Emilie Meng.
Nu hvor nogle af os kender identiteten på den 32-årige, er der så nogen af jer, der tænker, at det er incel-relateret? Det ligner det ellers ikke umiddelbart, men det er bare aktuelt for tiden.
Håber [pigens navn er slettet af hensyn til anonymitet] bliver okay, selvom det med garanti bliver et livsvarigt traume for hende og hendes familie.
Dette svar blev ændret 3 år siden af Nass.
Jeg synes ikke man bør glæde sig over evt. fængselsvoldtægt. Fængsler bør være sikre steder at være. Man kan så diskutere om straffen bør være længere, end den er. Hjælper kastrering?
De mistænker desuden der er en medgerningsmand, så det er ikke helt slut endnu.