Der var alligevel nogen der røg ud
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2023-05-09-seks-medarbejdere-fyret-efter-sag-om-opslag-i-13-aarig-piges-journal
Kidnapningssagen
"Over for to medarbejdere er der foretaget andre retlige skridt", så det har faktisk haft konsekvenser for 8 i alt. Det er også en størrelse.
[postquote quote=55686]
SÅ-så! VI er ikke altid enige, VEL?
..he-he, kan leve med 60-40 ;-)
Så er han blevet fængslet for de to andre forhold, med baggrund på at der er beviser for skyld i både Emilie Meng sagen, og Sorø sagen.
Godt han er fundet og sendt bag lås og slå.
Det er så frygteligt at et menneske kan behandle andre sådan i stedet for at søge hjælp til sig selv. Men ja, sådan er det vil at være sindssyg.
[postquote quote=55936]
VIL. Helt klart VIL.
Muligvis Meng-morder nuppet og mulig Shanjay Shah tilbagebetaling + udlevering? Man tør næsten ikke håbe.
Der er hvert fald fundet nogen effekter en dommer mener kan opretholde fængslingen i forhold til Meng tiltalen. Hans færden før og efter hun forsvandt, indkøb af effekter, billeder af hende på hans telefon og spor enten i hans daværende bolig eller daværende bil.
Ham kommer der ikke mange penge fra. Dommen omhandler kun Dubai. Hvis der kommer over 500 mio. kr. retur vil jeg blive overrasket.
Så er sagen i gang.
Så må vi se om det kan få ham dømt for det hele.
Jeg tænker, hvem som er anklaget for de ting han er, vælger at skrive voldtægts og kidnapnings historier mens man er i fængsel, det lyder ikke specielt kløgtigt.
[postquote quote=66000]
Har han seriøst gjort det?
#152 Der er fundet DNA fra Emilie Meng i hans hus på en rulle tape som også blev anvendt på Emilie Meng... og så givetvis også på hendes bukser som blev fundet i en pose ved siden af hende (vendt på vrangen).
Og så har han haft tusindevis af billeder med børn, og 600 videoer med forfærdeligt indhold (igen med børn).
Håber aldrig han kommer ud fra fængsel.
Dette svar blev ændret 2 år siden af JesperBlomkaal.
Han hedder John(I en eller anden staveform) og ikke John. Bare lige inden den forkerte får en tur under bussen.
Men synes det er god stil at undlade navnet til han er dømt som de fleste medier også gør.
Jeg var ret spændt på at se hvordan han ville forklare at han tog hende med efter på kørsel, men det blev der lukket for.
Dette svar blev ændret 2 år siden af VxChemical.
#153 Hans fulde navn har også John i sig :P det var derfor jeg undlod hele hans navn :P
J John Doe
Dette svar blev ændret 2 år siden af JesperBlomkaal.
Svært at bortforklare hendes DNA på en taperulle.