Stormfloden

20/10/2023 kl. 19:29 #1
Sikke et vejr. Er der nogen, som er tæt på vandet? Man har vist et par mennesker, som er blevet eftersøgt, efter at de røg i vandet både fra Helsingør-færgen og et andet sted også. Vilde sager!
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/10/2023 kl. 19:38 #2
Har mange venner der bor ved Haderslev, og Kolding. Og der er godt nok meget vand. Der er meget over normalt. Sgu crazy.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/10/2023 kl. 19:43 #3
Jeg bor på Amager. JEg var ude og cykle tidligere. Det rev lidt i cyklen
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
20/10/2023 kl. 19:50 #4
#2 'amen sunde lorte flyder? = Amager skal nok klare den ♥ Så fordi fra ØST = KATASTROFE? ..Politiet tvinger folk ud af deres huse, ingen må være i området, udover journalister i vaders-med vand til knæ? En trappe brækker ved Møn :-O (Så det er IKKE bølger, der har bidraget til klinterne?) West-dum som altid! Jeg fatter det ikke? VI må håbe, dét bliver "bedre" i nat...om end ikke - så bare at Stultus' kan fatte og forstå :-(
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
20/10/2023 kl. 21:39 #5
Jeg bor dog ikke i nærheden af vandet, men fik flået både op i går - den lå ud til Øresund. Men er du sindsyg det stormer. Kan ikke huske hvornår det sidst har stormet så meget. Rigtig spændende, når man næsten lige er flyttet i nyt hus men en masse store dejlige træer med potentiale for at vælte ned i huset ?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/10/2023 kl. 22:52 #6
#4 Flåter og Både, med træer vælten i/ned hus - Men IKKE nær vand? KOM igen! Øresund - ØST JA?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
22/10/2023 kl. 21:55 #7
Luftalarm Aabenraa! Godt det ikke bliver værre DK? Politi tvinger folk fra huse med knædybt vand - uden hjemmel/tsunami? Stakkels Danmark: https://www.dr.dk/nyheder/indland/op-mod-1700-kunder-har-anmeldt-forsikringsskader-efter-stormvejret-og-mange-har ..ruller lidt ned: Danmark = Syd-Öst? Stormflod fra ØST...hvem ved, måske I skal vende/vænne Jer til den slags? ♥Lev Mette♥
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.