[postquote quote=60559]
Så er de gået ind på min Steam wallet, så det var hurtig klaret :)
Hvor høbte i Steam deck?
[postquote quote=60594]
Jeg har ikke fået svar endnu på min ticket. Men den blev også først lavet efter kl 20 igår. Så der sker nok først noget på mandag
[postquote quote=60597]
Ja der sker nok først noget imorgen eller mandag - men det er da rart det gik så smertefrit, har lige bestilt docking station nu og så gemmer jeg resten til hvis der kommer noget trippel-a spil til min PC :)
Så fik jeg også de 100 euro sat ind på min steam konto
Det var godt de er gået ind hos dig også :) De har allerede pakket min docking-station, så den bliver nok sendt indenfor de næste par dage.
[postquote quote=60676]
Har du fået din dock ??
Virker den fint sammen med steam deck ?
[postquote quote=60829]
Jeg fik først taget mig sammen og hente den i dag fra pakkeshop da det lå på vejen til noget fødselsdag jeg skulle til. :)
Så jeg får den koblet til og testet imorgen med HDMI 1.4 til min forhenværende PC monitor.
Så fik jeg det hele sat op, det må siges at være nemt - ren plug'n'play med at koble mus og netværkskabel i, firmware update og bum, det virker.
Så går jeg bare i desktop mode hvis jeg skal se f.eks YouSee i 2560 x 1080 eller andre medier (det er en gammel skærm, så en lidt speciel opløsning).

Har lidt kig på jsaux´s nvme dock, eller måske deres almindelige.
Hvis steam dock´en fra valve ikke komme på bud her til BF så syntes jeg godt nok den er lidt for dyr.
Den er jævnt pebret, ja, jeg tog den også kun fordi jeg havde fået de penge tilbage fra pris-match i min wallet, så jeg kom af med 0,-.
Den er dog god kvalitet og generelt er jeg lidt sær med at have de "originale" ting i tilbehør som controller, usb adapter osv. :)
havde også tænkt på og leve med at jeg kan opgradere Steam deck´en også bare købe den orginale dock.
Men kan da kun håbe de lige laver et Black friday tilbud på den
Jeg høbte min 256gb Steam deck via steam store for lidt over at halvt år siden, den var næsten 2 måneder under vejs den gang.
For 14 dage siden smed jeg en ny 1tb m2 ssd i den.
Og lavet dual boot med Windows 11. På en 256 gb. Partition.
Jeg er ikke rigtigt stødt på de problemer der der mange skriver om laggy gui og brandvarm cpu.
[postquote quote=60886]
Det var faktisk en meget smart ide med dual-boot, sådan man kan bruge easy-anticheat og det der ikke virker på Linux.
Det må jeg prøve senere at lege lidt med.
[postquote quote=60888]
Håber da lidt dem der laver de anti cheat får taget sig lidt sammen og lavet noget der kan køre i linux.
[postquote quote=60927]
Spøjst at der er nogle udviklere som ikke vil have det er brugbart. F.eks EA, der er nogle sportsspil som kunne være hyggeligt at ligge på langs og spille, f.eks Madden og så have NFL kørende på TV'et imens.
Jeg har dog lige fået opdateret SteamOS til 3.5.5, det kører bedre med emulation nu (Yuzu især).
Har heldigvis ikke nogen spil jeg spiller på andre platforme end Steam, bnet og gog
Men kan godt se problemer for dem der har.
Hvilke spil spiller du med yuzu?
Der er en helvedes masse Mario spil, Red Dead Redemption og så Links Awakening :)
Så er min steam deck dock på vej ( den fra valve )
Ville også godt igang med nogle af de spil men ved ikke lige helt hvordan det skal gøres.
[postquote quote=61194]
Det lyder rart den er på vej, jeg er stadig mægtig begejstret for min. Det er satme rar at kunne se YouSee på en ordentligt skærm fremfor min telefon i en holder til controller :)
Jeg fulgte en guide på YouTube med EmuDeck og hvordan det skal sættes op - tror kanalen hed noget med Retro Gamer Corp?
Edit:
Det var godt husket - her er hjemmesiden med guiden og så er den ellers på YouTube som video:
Retro Game Corps
Dette svar blev ændret 2 år siden af LyhneInc.