Det skal være 750kg. Ikke fordi du skal bruge den, men fordi du ikke gider en bøde når du kommer til at læsse 520kg på.
Trailer til privat brug
Jeg flyttede selv i hus for 3 år siden og skulle også erhverve mig en trailer.
Jeg endte med at købe Harald Nyborgs Brandfor trailer der må tage 500kg da den var på tilbud (2 eller 2.5k).
Da det er samme trailer til 500/750 har jeg nok den tilgang at skulle der være et lille overlæs på en gang imellem går det nok. Så risikoen med bøden løber jeg så.
Den kommer iøvrigt med træbund som også nævnt her i tråden ikke er den store udskrivning hvis den skal skiftes om 5-10 år afhængig af opbevaringen.
Det hele kan, i min optik, koges ned til hvor meget du bruger den.
Jeg kører på genbrugspladsen en gang om måneden og kører en sjældent gang imellem i Silvan og henter træplader og andet spas hjem der kræver trailer. Til det behov er den lille billige trailer det oplagte valg. Hvis jeg brugte traileren hver weekend havde jeg opgraderet til en større.
Så har jeg bestilt en Variant 205 S1, de kører kampagne på modellen indtil 1/3. Takker mange gange for det feedback I har givet :)
Tillykke med den nye trailer :-)
Jeg ville have foreslået denne her med tipfunktion. Den kan også opbevares på højkant, hvor man klapper stellet sammen under traileren.
https://www.prof-shoppen.dk/shop/brenderup-1205-s-7848p.html