Dette svar blev ændret 2 år siden af Noztra.
Katherine Diez har, som Ekstra Bladet skrev tidligere torsdag, selv tidligere harceleret på Instagram over, at folk nappede hendes tekster og plagierede hende uden at citere.Og så er hun godt igang med at lave undvigelsesmanøvre for at slippe ud af dette. Hun får det til at lyde som om at det var et enkelstående tilfælde, når nu det er noget som hun bevist har gjort over flere år. For mig lyder det til at hun mest af at alt er ked at været blevet bustet. Typisk narcissist. Men hey, ifølge Kenkari så kender vi hende slet ikke nok til at kunne lave sådanne uretfærdige konklusioner!
Dette svar blev ændret 2 år siden af knekker.
Jeg har aldrig haft ønske om at plagiere nogens tekster
jeg har haft en uansvarlig, sløset, usystematisk arbejdsmetode, som har medført en række fejl, hvilket jeg dybt beklagerJeg synes hendes lange udenom formuleringer er et tydeligt tegn på en person som forsøger at undvige erkendelsen af at direkte og bevist at have plagieret andre folks værker. Hun får det til at lyde som om at hendes systematiske process har fejl og det ikke var noget hun gjorde bevist, hvilket er ret så underligt, når nu man kan se at hun bevist har ledt efter andre folks meninger med google translate og direkte oversat dem. Det er ikke en fejl fra en "usystematisk arbejdsmetode" det er direkte og bevist snyd.
Katherine Diez har, som Ekstra Bladet skrev tidligere torsdag, selv tidligere harceleret på Instagram over, at folk nappede hendes tekster og plagierede hende uden at citere.Hendes undskyldning for sine "usystematiske fejl" er at hun ikke er uddannet journalist som hun bruger som forklaringen på hvorfor hun ikke kender til vigtigheden i kildekritik, er svært at tage seriøst, når nu hun selv tidligere brokker sig over at folk stjæler hendes tekster uden at kreditere hende. Så den køber jeg ikke. Det fortæller os at hun har udmærket været klar over de ulovligheder hun har fortaget sig. Hun er kun ked af at været blevet taget med hånden i kagedåsen. Hun kunne blot have startet ud med at erkende at hun rigtig nok har plagieret og hun undskylder for handlingerne og sin elendige sans for moral, men i stedet har vi fået en 3 siders lang tekst hvorpå hun forsøger at spin sig ud af denne shitstorm med søforklaringer og udensom snak.
Nu skal jeg sove, spise,arbejde og heleLæg mærke til at hun bruger ordet "hele", som om hun er skadet(et offer) efter været blive bustet og fået turen igennem medie møllen, og vi nu skal have ondt af "en person som ligger ned" og vi derfor nu skal lade hende være i fred. Ordene i hendes opslag var nøje valgt og det lugter langt væk af manipulation. Kig lige på hendes øjne fra artiklen i #26. Det er ikke venlige øjne, det er udspekuleret og snedige øjne. Typen der er sig selv nærmest og tager valg ud fra hvad de selv kan få ud af en situation. Hvis man er en rig mand, så ligner hun en man ikke skal gifte sig med uden at hun først underskriver en ægteskabs pakt. Men den betingelse tror jeg aldrig hun ville gå med til.
Dette svar blev ændret 2 år siden af hausner.