Altså, der er tale om en fuld, skæv og psykisk uligevægtig polak, der ikke taler et kvæk dansk. Det virker som om, at det er 100% tilfældigt, at det lige var Mor Mette, det gik udover. Der er vist ingen grund til at blæse det op til noget, det ikke er.
"Angreb på vores demokrati!!1!", min bare røv.
Mette Fredriksen overfaldet
Her er videoen med Hummelgaard.
https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/article10261325.ece
Så det var ikke piskesmæld..
https://ekstrabladet.dk/krimi/overfald-paa-statsministeren-ikke-tale-om-piskesmaeld/10273123
#23 Man fristes til at sige, at selvfølgelig var det ikke det.
Jeg giver præcis nul og en prut for hvad Statsministeriet siger - de er så meget i lommen på S, så man ikke kan regne med dem.
HVIS hun virkelig har fået piskesmæld, så er det selvfølgelig syndt for hende - men så kan hun se hvordan de mennesker som hun har været med til at piske rundt har det.
Hvis hun mere sandsynligt ikke har fået piskesmæld, så er det i den grad at pisse på folk der rent faktisk har piskesmæld... Men ok, hverken hende eller S har nogensinde set sig for god til, at udnytte enhver situation til at score stemmer.
Jeg kunne ikke være mere enig.
Da jeg hørte hun var blevet slået på armen og at regeringen begyndte at snakke om piskesmæld fik man straks tanken at det var rent spin.
RE: Men ok, hverken hende eller S har nogensinde set sig for god til, at udnytte enhver situation til at score stemmer.
Ja det kunne sådan en politker som Pia Kjærsgaard aldrig finde på, eller ikke tage på Nørrebro i håb om et overfald, til at score stemmer på vel? :D
Jeg er bare nysgerrig, hvade det nu været Pia der var blevet overfaldet af en autonom eller brun mand, havde du reageret på samme måde som du gør nu, fordi det er en Social Demokrat du ikke bryder dig om?
[quote quote=67040]Jeg er bare nysgerrig, hvade det nu været Pia der var blevet overfaldet af en autonom eller brun mand, havde du reageret på samme måde som du gør nu, fordi det er en Social Demokrat du ikke bryder dig om?[/quote]
Der er formentligt mange politikkere der allerede har måtte stå model til mere voldsomme overfald end den lammer Mette fik.
Du misser desuden pointen - pointen er, at hun igen misbruger sit embedsapparat til at pynte på historien.
Dette svar blev ændret 2 år siden af Cancerman.
Ja jeg stemmer ikke på hende. Fuck Hende og hendes blå regering.
Hun kan stikke de der skattelettelser op i røven.
Hun skal bare aldrig nogensinde åbne munden og kalde sig for “børnenes statsminister” , når hun er komplet ligeglad og ser mellem fingrene for Israel maskere på civile, kvinder og BØRN!!
3. Det er et krav, at alle henvender sig til hinanden i en sober tone. Også selvom en anden bryder denne eller andre regler. Hvis et emne eller en diskussion, tager overhånd. Kan man henvende sig til en moderator. Personlig opgør imellem en eller flere parter frabedes, og bør tages uden om rushers.dk, overholdes dette ikke kan det medfør sanktioner.
Hold dig så til emnet, tak
//Kenkari, Moderator
Dette svar blev ændret 2 år siden af Canis_lupus.
Så er der nyt i sagen.
Selvfølgelig skal manden udvises…
https://ekstrabladet.dk/krimi/mand-tiltalt-for-vold-mod-mette-frederiksen/10288752