Livets store Spørgsmål

19/07/2024 kl. 16:08 #21
#18 Politijagt er fantastisk. ? Jeg klapper i mine små hænder hver gang de idioter får taget kørekortet - eller endnu bedre: taget bilen.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/07/2024 kl. 16:14 #22
[postquote quote=67921] Alti' alti' det han ligeglad mæh.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/07/2024 kl. 16:51 #23
[postquote quote=67921] Jeg kan ikke huske hvor jeg så det. Men, der var et afsnit af en af de her politijagt serier, hvor en fyr bliver snuppet i en varevogn, hvor han leverer hvidevarer og tv og den slags, hvor han kører for stærkt, og vognen skal beslaglægges. EPISK afsnit. "vi tager vognen" "hvad så med tingene omme bagi?" "Dem må du få en ven til at hente" Det var så sjovt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
19/07/2024 kl. 17:08 #24
[quote quote=67924]EPISK afsnit. “vi tager vognen” “hvad så med tingene omme bagi?” “Dem må du få en ven til at hente”[/quote] Hehe. Ja, det var genialt. Hold kæft en idiot. Kasper har den tørreste humor: "Goddag, det er politiet. Har du et kørekort.... Ja, det har du så ikke mere"
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
19/07/2024 kl. 18:07 #25
#23: Som #18 er inde på. De er meget empatiske, men det gør ikke noget med noget humor. Generelt er de programmer ganske sjove at følge med i. Især når man ser hvor dumme nogle folk kan være, etniske eller ikke-etniske. De er lige dumme
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
20/07/2024 kl. 05:43 #26
Til tømmermands-TV vil jeg slå et slag for Cracking the Cryptic-kanalen på YouTube. Det er to mænd, Mark og Simon, der løser "variant sudoku puzzles", hvilket vil sige det er alm. sudoku men med nogle funky ekstra regler. Nogle puzzles starter uden et eneste tal, men med regelsættet kan de logisk regne sig frem til at få sat tal alligevel. Det er virkelig fascinerende og da jeg begyndte at forstå systemerne, hoppede jeg selv med på vognen og fandt deres apps med lignende Sudoku-puzzles. Edit: Det her er deres mest sete video, og den er relativt kort (25 minutter), men Simons reaktion mens han løser en puzzle han troede var en joke er virkelig fed: https://youtu.be/yKf9aUIxdb4?si=3szqEwYmt1HQsgaL

Dette svar blev ændret 2 år siden af Chrism.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/07/2024 kl. 13:49 #27
#25 i forvejen er soduku noget jeg får stress over, så at se andre lave dem ville bare irritere mig. Jeg er glad for vi mennesker er så forskellige dog, at sådan noget her tiltaler nogle
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
20/07/2024 kl. 14:23 #28
#26 Når Chrism vågner op med tømmermænd, rækker han ikke ud efter et glas vand og hovedpinepiller, han rækker ud efter den her: ^^
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.