Ville have skrevet at det gør jeg aldrig indtil tidligere i dag hvor jeg måtte tørre ekstra fordi en af mine hæmorider sprang. Så var der fyldt med blod over det hele og så da jeg ville trække ud, så gik den ikke pga. det ekstra papir jeg måtte bruge.
Min svupper reddede mig dog.
Måske 1 gang om måneden hvis min afføring er meget hård. Jeg tror det har noget med kosten at gøre. Normalt er det nok at skylle til kummen er fyldt med vand et par gange. Nogle gange skal der lidt manuel kraft til, f.eks. lidt svuppe.
Der er meget guld i den her tråd. Her kl. 10.45 har jeg lige afleveret for anden gang idag - dog inden stoppelser! Lader til 2 gange om dagen er min frekvens. Spiser ca 3000 kcal om dagen og forsøger at ramme 200g protein, så noget skal også ud I guess.
Tror kommentarene om mellemskyld var det bedste tip for mig. Ellers er en ordenligt spand vandsamtidigt med et skyld og en god løsning syntes jeg.
[postquote quote=68436]
Den grønne mand var den bedste at starte med i Moonstone - den røde var fucking umulig nede i sumpen, ihvertfald indtil man fik "Sword of Sharpness".
Totalt offtopic, men så lige dit profilbillede.
Apropos lokummer, så har kloakmanden lige været her:
4 huller i kloakrørene, manglende rottespærre og kloak og regnvand der ikke er separeret... Gud fader - glæderne ved et gammelt hus vil ingen ende tage ?
På den positive side, så fik han vist endeligt banket ind i knolden på konen, at hun skal stoppe med at bruge det lille skyl og skrue ned for bruget af lokumspapir ?
(hvis hun altså vil undgå at kloakken stopper)
#27 Tror ikke man kan finde et sted på nettet hvor et Moonstone offtopic er mere velkomment end her ?
Jeg spillede som oftest den blå fordi jeg syntes han var sejest, men bestemt ikke det lettelse startområde. Det er på top 3 over mine all time Amiga spil, og generelt en af mine bedste gaming oplevelser.
+10 point for at minde mig om sword of sharpnes ?
[postquote quote=68599]
Jeg spillede det helt vanvittigt meget med min storebror, så var jeg den grønne og han var den gule. Fik som regel tæsk da jeg ikke kunne finde ud af at slå dragen ihjel og så fik han altid det fede loot :D
Det crashede så 99/100 gange når vi skulle ind til stød-heksen i midten, så kan tælle på mine to hænder hvor mange gange vi egentligt er kommet igennem det.
Moonstone, Smash TV, North & South og Lotus Turbo Challenge er også blandt mine bedste oplevelser overhovedet.