COVID Vaccinen

15/08/2024 kl. 19:14 #21
Hvorfor begynder det lort der at dukke op igen nu? Troede/håbede virkelig, at det var et overstået kapitel.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I ain't got time to bleed
15/08/2024 kl. 19:23 #22
Siden coronakrisen har vi set de her ekkokamre spinne ud af kontrol. Folk er jo direkte rabiate og afvisende over for almen accepteret logik. Nu skal alt betvivles.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
15/08/2024 kl. 20:06 #23
#20 formodentlig nogle der savner en opmærksom de kunne skabe, under corona. Som altid bebrejder jeg hvad sociale medier har gjort ved folk.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
15/08/2024 kl. 22:35 #24
#21 vi burde spærre dem inde og smide nøglen væk!! men ikke dig knekker, du er god nok og ikke som alle de andre tosser ;)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
16/08/2024 kl. 05:17 #25
Det jeg elsker ved de der anti-vaxers er, hvis der skete dem noget , lad os sige et uheld i trafikken, og de blev kørt på hospital. De stoler på ambulance folkene, syge plejerskene, lægerne, de stoler på alle de indsprøjtninger de får, de stoler på medicinen som lægen siger de skal tage, og de stoler på at tage medicinen indtil til de bliver raske igen, helt efter lægens viden/vurdering/diagnose (de har trods alt læst medicin i 10 år). De stoler iøvrigt også på de resultater som maskinerne spytter ud, som eksempelvis blodprøverne, blodtryk osv osv. Og de lader også lægerne give dem en indsprøjtning som eksempelvis : 1. **Epinephrine** (for anaphylaxis) 2. **Insulin** (for diabetic ketoacidosis) 3. **Atropine** (for bradycardia) 4. **Naloxone** (for opioid overdose) 5. **Adrenaline** (for cardiac arrest) 6. **Heparin** (for preventing blood clots) 7. **Amiodarone** (for arrhythmias) 8. **Magnesium sulfate** (for eclampsia) 9. **Thrombolytics (e.g., Alteplase)** (for stroke) 10. **Antivenom** (for snake bites) 11. **Tetanus toxoid** (for tetanus) 12. **Dopamine** (for shock) 13. **Calcium gluconate** (for hyperkalemia) 14. **Hydrocortisone** (for severe asthma) 15. **Antibiotics (e.g., Ceftriaxone)** (for sepsis) 16. **Furosemide** (for acute pulmonary edema) 17. **Esmolol** (for hypertensive crisis) 18. **Protamine sulfate** (for heparin overdose) 19. **Vitamin K** (for warfarin overdose) 20. **Norepinephrine** (for septic shock) 21. **Dextrose** (for hypoglycemia) 22. **Mannitol** (for increased intracranial pressure) 23. **Diazepam** (for seizures) 24. **Phenytoin** (for status epilepticus) 25. **Flumazenil** (for benzodiazepine overdose)……. Jeg vælger at stoppe listen her, fordi den kunne blive ved. Alt det, har de tillid til ?? der er det helt fint. Men lige når det kommer en vaccine , så er det en chip der skal styre os , så er det Bill Gates der skal manipulere os via 4G masterne , og jeg ved ikke hvad. HHHAHAHAHAHhahaahah.. jeg har selv set en af de der anti folk, sige de ville gerne vaccinere deres nyfødte baby mod det ene og det andet… men bare ikke corona vaccinen. Hvor jeg tænkte, jammen hvis alt skal betvivles, hvorfor er man hyklerisk, og hvorfor siger man ikke bare nej til det hele!!! Sig nej til hospitaler, de kan komme alt mulig i din krop som du dybest set aner ikke hvad Gør ? Er du i et smerte helvede, sig NEJ til Ibuprofen, det er den næste Apple tracker! Siger lægen du skal hvile dig i en uge, nej, gå ud og løbe en maraton, og sov for gudsskyld ikke, drik kaffe og holde dig vågen, fordi så kommer Freddy Kruger og dræber dig i dit søvn. Og tag ikke lægens piller fordi det er søvn-piller (altid). ??

Dette svar blev ændret 1 år siden af Canis_lupus.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.