Hejsa!
Ikke for at skræmme, men min svigerfar havde noget som mindede meget om det.
Det varede i flere år inden de endelig fandt ud af at han havde kræft i galdegangene (ved leveren), desværre var det for sent da de fandt ud af det og han gik bort en måned senere.
Det påvirkede også meget hans evne til at tænke klart.
Så super du får det tjekket!
Husk nu, livet er skrøbeligt
#19 Underligt, nu er der så 2 x #5 ;)
Skyldtes din mentale tilstand så din fysiske eller hvordan tror du det hele hænger sammen?
Tror det er vigtigt at komme til bunds i hvor det stammer fra, så man kan fokusere på den rigtige behandling!?
Det alene at tabe siger er næppe nok hvis du mentalt stadig er syg.
[quote quote=70444]Skyldtes din mentale tilstand så din fysiske eller hvordan tror du det hele hænger sammen?[/quote]
Der er noget andet i spil, men min fysiske livskvalitet har været ødelagt, men der ligger også noget mentalt. Jeg er og har været en del af psykiatrien i nogle år, så nu skal jeg finde ud af hvad næste skridt er i begge verdener.
Okay godt du er opmærksom på der nok ligger noget andet bag, ønsker dig alt held og lykke med at få styr på det hele.
Husk at snakke med andre, det kan virkelig gøre en forskel, så man ikke bare går og holder det for sig selv!
[quote quote=70446]Husk at snakke med andre, det kan virkelig gøre en forskel, så man ikke bare går og holder det for sig selv![/quote]
Jeg gør alt hvad jeg kan. Jeg har Akut psykiatrisk klinik på speeed dial
Jeg er i psykiatrien, og mødes med dem en gang om ugen
Damn Kenkari. 30 Liter er sgu seriøst.
Ønsker dig alt det bedste med recovery og genoptræning.
Jeg synes lige jeg ville give en lille opdatering, her små 3 uger senere.
Jeg er stagneret på ca. 112 kilo, hvor det bevæger sig med et par hundrede gram hver vej, så det er godt. Det betyder jeg har tabt mig godt 57 kilo i alt.
Jeg har ingen faste smerter mere, og jeg motionerer som en i helvede. Jeg bor på 2. sal, så jeg skifter lidt mellem hvad jeg laver. Det kan være at gå en repos eller tre ned, vende om og gå op, gentage det fem gang, og så kombinere med små øvelser. JEg går også ture, som jeg forsøger at gøre længere og længere for hver gang, men stadig holde det i et niveau hvor jeg kan være med. Lige nu er jeg på ca 2 kilometer pr tur og så er jeg også smadret.
Jeg sover meget bedre, og kan ligge meget bedre i min seng. Jeg kan ligge "normalt" om man vil, på siden og på maven, uden det gør ondt.
Jeg er stadig sygemeldt, men det er lige så meget fordi jeg har så mange lægeaftaler, og planen er jeg starter op i December på mit fleksjob, hvor jeg arbejder 16 timer om ugen, hjemmefra, og så når vi kommer over i Januar, skal jeg ind på kontoret i stedet for.
Rent mentalt er jeg kommet super langt, og alt hvad der hedder selvmordstanker, depressive tanker og deslige er næsten væk, eller skal jeg sige, på normalt niveau, i forhold til at jeg har en psykisk lidelse. Der vil altid være noget, det gælder blot om at håndtere det korrekt med det rette værktøj.
Og så kom jeg til at tænke på noget i dag. Jeg har i lang tid ikke villet tage i biografen, fordi jeg var for tyk. Det er jeg ikke nu. JEG KAN TAGE I BIOGRAFEN igen. Jeg elsker at tage i biografen, så det skal klart bruges igen.
Hold jer muntre derude, og husk. Smil til hverdagen :)
Fuck det var en nice update! Er helt glad på dine vegne ?
Det er sgu dejligt at høre ?
#27 Virkeligt gode nyheder! Tak for at opdatere os.
Gåture er dejlig bevægelse og bare helt generelt godt for én. Jeg går hver dag og nyder det meget.
[quote quote=71202]Gåture er dejlig bevægelse og bare helt generelt godt for én. Jeg går hver dag og nyder det meget.[/quote]
Jeg forsøger at gå meget mere, nu hvor jeg kan. Jeg har i mange år ikke kunnet, og selvom det går langsomt, så kommer der mere og mere distance på
Fedt! Sejt du holder dampen oppe, det er så fedt når sådan noget lykkedes og man kan mærke hvor meget frem det går.
The only time you should ever look back, is to see how far you've come.
Dejlig update - god bedring!
FANTASTISK læsning, fedt at være kommet væk fra de depressive tanker og lige meget hvad, så er lidt bedre end ingenting.
Det hele tæller jo, og gør du det konsekvent, så er du jo et helt andet sted om et år. Det gode ved at din vægt har stabiliseret sig er også at du træner og får muskler samtidigt, godt nok ikke noget du nødvendigvis kan se/mærke lige nu og her, men når du i stedet for 2km kan gå 2½km, så kan du se det hele batter.
Lydbøger er desuden en dejlig ting, hvis man går meget. Under forudsætning af man har nogle høredupper med lydblokering eller går nogle meget stille steder.