Udskamning af AI-brugere

07/01/2025 kl. 08:03 #21
Det er svært, for AI er kommet for at blive. Der vil gå en masse kreative kræfter til i den forbindelse, da der er mange der får AI til at lave tingene i stedet. Men AI har fået alt input fra alt det kreative der har ligget på nettet som er støvsuget og brugt til at udarbejde deres LLM halløj i baggrunden. Der må vel bare være en fin grænse mellem at hvis de ikke kan støvsuge mere originalt, så bliver det fra andre AI modeller, og kører det så i en negativ spiral på et senere tidspunkt? Jeg tænker at det nok skal være et selling point på et tidspunkt at "Vi benytter rigtige mennesker til at udvikle vores reklamer/materiale/video/what ever". I forhold til spørgsmålet i #0, er min generelle holdning at der er for mange negative kommentarer på Facebook mm. og hvorfor jeg heller ikke selv benytter mig af platformen. De vil altid kommentere negativt på det lige meget om det er fordi det er AI generet, at de ikke kan lide produktet det reklamerer for, eller havde det været lavet af mennesker, så kunne de heller ikke lide art-style osv. I forlængelse af #15 #16 #17 Jeg har et arvestykke fra min far et lille 1,5m høj måske 50 cm bred skabs tingest med hånd udskæringer osv. som han havde arvet. Det er jo fantastisk håndværk, bag mig står min Ikea Billy reol, jeg valgte med det budget jeg har haft tilgængelig. Det er svært for en snedkermester at lave noget fantastisk, eller egentlig selv hvis de "bare" lavede selv samme Billy reol i ordentlig materialer, havde prisen jo også været ekstremt meget højere, og så er vi tilbage til Facebook folket der så kaster med gloser om hvorfor betale så meget for samme reol bare i andre materialer. Hvor jeg aldrig vil gå af med mit arvestykke, ville jeg ingen problemer have med at smide Billy reolen ud, den er ikke pæn, den opfylder bare behovet for at have et sted at stille bøger/ting og til en pris der var til at betale. =/
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.