Børn og gaming

12/03/2025 kl. 02:44 #21
Da jeg fik min nintendo 8 bit maskine saa var der altsaa heller ikke mange spil der blev gennemfort. men der var heller ikke forventinger omg at faa nye spil konstant. Super mario ffoerste par levels blev spillet igennem igen og igen. I dag har vi saa savegames mulighd men jeg tror stadgivaek at det med at tvingestil gennemfoering er lidt malplaceret. men at man bare skal have nyt hele tiden er isaer noget mder nok burde holdes lidt haand om Bare min optik Side info: Det var foerst efter I min teen age aar hvor jeg kune spilled spilled multiplayer (Det var jo ret nyt) utrolgit meget at da jeg saa vente tilbage til single palyer og saette mig ned og sagde. jeg spiller lige unreal faerdigt. at jeg fik en hel nye fornemmelse med single player spil.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
- Sven Bent
12/03/2025 kl. 14:39 #22
#17 Det siger jo bare noget om hvor meget man føler for den satans elefant, totalt sørgeligt. Den sørgelige del kommer omkring 3.30 inde.. SPOILER - https://www.youtube.com/watch?v=12FNU8bNEbE det kan nemt tænkes det ikke er lige så indlevende som når man sidder og spiller spillet.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.