Lidt ligesom erdetfredag.dk vil jeg lige høre jer, hvordan det går ude i det ganske land...
Her (Københavnsk forstad) har det kun smådryppet. Men medierne melder jo om kaostilstande...
Har I preppet, eller tager I det roligt?
Regner det?
Aarhus har almindeligt dansk sommervejr. Stille og rolig regn.
Og her i Ringsted har det også været ganske normale sommermængder indti videre.
Det er på fyn. Tjek nu vejr udsigten. Det er ikke hele landet. Resten får normal regn vejr.
Det regner i Ikast, men det er ikke på dommedags-niveau.
Ingen regn i 2630
Ingen regn, Ballerup
Det er lige begyndt at regne sådan mellem-kraftigt, hvor man ikke lige gider gå i postkassen, men heller ikke forventer særmelding fra DMI.
Det er i Hvidovre, lige vest fra KBH.
Nu regner det rimelig meget i 2630
Sidder i central københavn og det er begyndt at regne kraftigt. Håber ikke det bliver 200mm eller hvad max lovet nu var for visse områder.
Det er begyndt at dryppe lidt, Ballerup
Regnen holder pause i Ikast.
Hvad skal man med DMI, når der er live-update inde på Rushers :))
Jeg var på arbejde i gå¨r, og skulle fra Amager til Valby. Jeg tog en jakke på, fordi de sagde det ville regne fra middagstid. Der skete ikke en skid før kl 16, og så var det bare en normal byge på et par timer.
Det samme i dag. Der kom en lille byge ved 1330 tiden da jeg skulle hjem, og det var det.
Far er skuffet. Far vil have Tredobbelt skybrud så metroen bliver oversvømmet
I sommerhus i 5400 Bogense (NV Fyn), hvor det har regnet hele dagen. Der var da lige en ordentlig skyller på en 10 minutters tid midt på eftermiddagen, men ellers har mængden ikke virket så apokalyptisk som DMI og medierne har varslet.
[postquote quote=76971]
Det er det aldrig. Og DR har haft gul forside de sidste 24 timer. Come on.
Regner falder igen i Ikast.
Det var godt nok voldsomt her til morgens i Egtved. Sgu meget der kom ned. Heldigvis stoppet.
Også regnet en del her i nat, 3 af de større veje i byen er lukket pga. vand. I det mindste havde de kun lovet omkring 12-15mm, så flere lokale steder blev det nok til en del mere.
Kan se der er faldet over 90mm - https://www.dr.dk/nyheder/vejret/live-faa-seneste-nyt-om-vejr-og-klima