#17 De største DLC syndere jeg har mødt er.
1. The Sims(ikke et jeg selv spiller dog) - Det er jo nærmest KUN dlc'er, køber du ALLE DLC'er så tror jeg du skal af med mange tusinde kroner
2. Car Mechanic simulator - 100(fiktivt overdrivelse) DLC'er med enkelte bilmærker til 5-6 euro pr. stk.
3. Eurotruck Simulator 2 - 100(fiktiv overdrivelse) DLC'er med flere lande, skins, meget dyre pakker i forhold til content og der er MANGE.
Der er altså virkelig nogen devs derude der bare sprøjter minimal content ud tonsvis af DLC pakker med små ligegyldige beløb der enkeltvis virker som lidt men køber man det hele så ender man altså med noget der minder om verdens kollektivt dyreste pc spil nogensinde hvis man vil have alt content.
Lad mig høre dine Pet Peeves
#20 Shit jeg glemte The Sims, selvom min kone køber hver eneste pakke til det. Det er også voldsomt dyrt, og i forhold til hvor tit hun brokker sig over deres mechanics i diverse pakker ikke virker helt efter hensigten, så er det skidt.
Endnu en ting der pisser mig voldsomt af, jeg bor på en villa vej, og naboens sidedør, som de bruger som hoveddør ligger lige ud for. Det betyder også deres børn, gæster, håndværkere, og til dels dem selv parkerer ude foran, det gør så at vi ikke kan komme ud med vores biler. Jeg har snakket med dem utallige gange, incl. deres børn og de husker det ca. 14 dage af gangen. Det er ikke som om der mangler plads hos dem, de har 2 pladser foran garagen de kan holde på, de kunne holde 5 meter længere tilbage, de kunne holde på vejen der er foran den rigtig hoved indgang, der ville de heller ikke genere nogen. MEN de sparer jo så lige 20 skridt ved at blokere min indkørsel.
#22 De er ellers ikke for fine til selv at tage handskerne af, da naboen ved siden af dem skulle skifte taget, var planen at de skulle have vinduer i og bruge den ekstra højde til en Hems. Så pludselig stod naboen hos dem og sagde at han syntes de skulle genoverveje det, eller ville han ringe til hans advokat og få det stoppet.
Ellers er de ganske flinke. Men jeg forstår bare ikke at de ikke tænker at når deres gæster/håndværkere og dem selv holder foran, at det er voldsomt irriterende at skulle ind og banke på for at få dem til at flytte deres biler.
#21 Klart det vigtigste her er at opretholde den gode tone og naboskabet, man vælger ikke selv sine naboer men ingen ønsker en krig, man opnår INTET positivt.
Mit bedste råd ville være "kill them with kindness" du ved sådan helt overflink agtig gå ud af din vej for at minde dem om det hele tiden og være sådan "ork ja vi kan jo alle glemme og det gør slet ikke en ting, bare vi alle kan være her".... og så bagefter går du lige ud i garagen og sparker til noget og får det ud af systemet. :)
Skal man have andre til at ændre adfærd så er det som regel en lang proces, men undgå krig og fnidder for enhver pris.