okay, here me out.
1. Million på din bank konto lige nu du ikke skal betale skat af.
Eller.
Evnen til at få ENHVER til at skide i bukserne når du bestemmer det, så længe ud lever.
Hvad vælger du?
would you rather?
Haha, klart evnen til at få enhver til at skide i bukserne.
[postquote quote=79586]
Dette er jo også evnen til at dræbe en hvilken som helst person i verden - eller tæt på.
Tænk hvis man kunne myrde Hitler midt under anden verdenskrig på den måde .... the lives that could be saved!
[postquote quote=79587]
Jeg er også på den. Tænk på, du er lige blevet stoppet af Vlado og skal have en bøde for at køre 7 km for stærkt. Bum, Vlado skal have nye bukser
Det er jo meningen det skal være svært valg :))
Der er mange magt personer der ville dø af dehydrering, underernæring og infektioner hvis jeg havde den evne… men verden ville blive radikalt bedre at leve i for alle andre
[postquote quote=79590]
Så kom med en der er svær :)
Det er vel bare at gå amok med Bezos og Musk m.fl. når de så har skiftet tilpas mange bukser, så tilbyder de sikkert selv at betale for at slippe for at skifte bukser så tit, det kan nok blive til noget mere end 1 million kroner.
Klart skide I bukserne.
Vildeste super power at have.
Man kan hurtigt komme til en million kr hvis man har den evne.
Helt klart skide-i-bukserne-superkraften.
Spise en kage, der smager af lort, eller spise en lort, der smager af kage?
[quote quote=79610]eller spise en lort, der smager af kage?[/quote]
Når man tænker på hvad de kan lave af kage, der ligner noget andet, så tager jeg denne her.
#12 En kage der smager af lort. Den bliver nok svær at komme igennem, men jeg tror også jeg ville have svært ved at spise noget kagesmagende, som jeg ved er en lort. Og den egentlige kage er også noget bedre for helbredet.
Dette svar blev ændret 8 måneder siden af Deadlights.
Hvad så med denne her?
50 mil lige her og nu skattefrit.
Eller 1000 kr hver gang en anden end dig selv slår dig.