'Bams velsignede den syvende dag og helligede den (TIL GAMING), for på den dag hvilede han efter alt det arbejde, han havde udført, da han skabte'
Så hvad skal I game i dag? Jeg tror simpelthen jeg forsætter min gode stime i Warzone med masser af kills og Wins!!
Søndag er gamer dag
Skal lave noget mere Main Scenario Questing i Final Fantasy XIV.
Snupper lidt Lomme-billard på sofaen.
Gaming? Der er bold i TV
Jeg fortsætter nok bare med God of War fra 2018, som jeg begyndte på i starten af december. Mangler lige at klare Niflheim færdig og sidste par Valkyries, så har jeg endeligt mit platin trofæ. :-D
[postquote quote=8921]
Lad mig omformulere, så du kan misforstå mig korrekt :)
Streamet på Viaply sport, da.
Søndag bliver vild. Skal lige gøre rent men ellers ser gamerlisten for i dag sådan ud:
1. Først PS4: Ghosts of Tsushima og derefter Subnautica (ny gennemspilning)
2. Benhård sim racing træning på PC i Assetto Corsa Competitizione.
3. Videre med min anden gennemspilning i Cyberpunk 2077
4. Warzone med gutterne i aften
Whats not to like?? ?? nå jo, det havde været bedre hvis det var lørdag så der var en dag mere at game i.
[postquote quote=8927]
For helvede, det er ambitiøst, det der! I salute you!!
Jeg får måske tid til en times D3 (jeg har droppet at hade det. Det er faktisk et fint spil helt isoleret fra de andre, rigtige Diablo-spil).
Apex
Black ops
Diablo 3
@jacques, også kun fordi jeg kun har min søn på ½ tid og ikke har noget liv i øvrigt i disse Corona tider ;) Så prøver at få det bedste fra gaming i weekenderne hvor muligheden er der pt. Hvem ved - pludselig render jeg på et eller andet kvindemenneske igen og så ryger PC'en sikkert i kælderen :lol:
Spillet lidt Diablo 2 på b.net.. Nu de bliver ved med at svigte mig med D2:Res alpha start..

#13 #14: lad mig sige det sådan, jeg ville vælge det alm. familieliv på fulstid igen til hver en tid hvis jeg havde valget. Men nu er tingene gået anderledes og så er det da bare med at få det bedste ud af situationen - herunder få plejet al min gamingtrang :)
Dette svar blev ændret 5 år siden af Deadmeat.
Valheim, Valheim og lidt Valheim.
Det spil har fuldstændig overtaget mit liv, elsker det!
[postquote quote=9109]
Med dit indlæg count så burde der da været tid til en smule gaming... er det ikke et prioritets spørgsmål :P
Kan være man snart skulle få nosset sig sammen og prøvet det der Valheim. Måske man lige skulle lægge et par timer i kalenderen i aften.
Fik Hitman 2 af en ven i gave. Så det gik Søndag aften med. Er godt underholdt indtil videre.
Og ellers WOW og DRG.
Ville gerne ud og fiske noget mere IRL, men det skal lige passe sammen med alt....