Fastspeed nede på 0 til 5 Mbps her på valgaften

24/03/2026 kl. 18:04 #1
Er der mon nogle i eller tæt på hvidovre, som også har fastspeed - og kan give en melding på deres hastighed? Over en halv time nu, og næsten intet kommer igennem. Router / wifi genstartet. Lidt træls, og fastspeed har nada på deres drift-status sider. Og support går hjem kl 16:00 ...
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
24/03/2026 kl. 18:10 #2
Kan du ikke bruge mobil data som en nødløsning og så lave et hotspot?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
24/03/2026 kl. 18:14 #3
#1 Jo, tak,og den slags har jeg styr på:-) Det var mere om fastspeed bare et noget juks, der ikke engang er klar over det når de er nede - overvejer at skifte til Netnørden. De har ganske vist endnu kortere åbningstid i supporten, men jeg er meget mere til deres 'vibe' end fastnets, som virker 100% useriøs. Netnørden holder til i Hvidovre selv, så måske de er ekstra opmærksom på udfald her...
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
24/03/2026 kl. 18:22 #4
Vi er enige om at Fastspeed er nogle bøllerter. JEg havde dem en overgang det gamle sted på Amager, og der var ikke andet end problemer.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.