Flytning, hvor i Danmark?

01/03/2021 kl. 11:23 #21
#14 Odsherred kan anbefales - men du slipper nok aldrig for, at nogen snakker om fodbold, biler, fiskeri eller lign. lige meget hvor du flytter hen :-)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
01/03/2021 kl. 12:09 #22
#0 Mols (Djursland) har alt det du eftersøger. Storslået natur, rent drikkevand, ikke særligt mange mennesker, lav kriminalitet, godt sammenhold og plads til skæve filosofiske individer og ikke mindst prislejer der matcher dit budget. Kan især anbefale Helgenæs (Skødshoved/Kongsgårde/Esby/Eg/Strands/Begtrup mv.) - Vand og skiftende natur hele vejen rundt. Skal det være lidt mere "by", så er Ebeltoft også et udemærket valg.

Dette svar blev ændret 5 år siden af Mart33N.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
01/03/2021 kl. 13:10 #23
[quote quote=9386]Mols (Djursland)[/quote] Det ser sgu pragtfuldt ud. Noteret på min liste af områder, takker! EDIT: Jeg sætter pris på andre forslag også. Også: Folk kan tale om det de vil. Det vigtigste for mig er som sagt, at jeg kan indånde rent luft, kan drikke rent vand, at min hjerne ikke bliver ristet af 5G master og at der er fred og ro.

Dette svar blev ændret 5 år siden af swinecandy.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
01/03/2021 kl. 13:16 #24
Vi har rent drikkevand overalt i dk pga kvalitetskriterierne. For pesticider er kriteriet på 0.5 mikrogram pr liter. I konventionelle fødevarer er restkoncentrationerne oftest angivet i milligram pr kg, altså en faktor 1000 højere.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
01/03/2021 kl. 14:48 #25
[quote quote=9406]Også: Folk kan tale om det de vil. Det vigtigste for mig er som sagt, at jeg kan indånde rent luft, kan drikke rent vand, at min hjerne ikke bliver ristet af 5G master og at der er fred og ro.[/quote] Paranoid much? :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
"Arguing with retards is like playing chess with a pigeon: No matter how good I am at chess, the pigeon is just going to knock over the pieces, crap on the board and strut around like it's victorious"
01/03/2021 kl. 16:02 #26
#24 - Jeg tænker at hvis han har købt ind i 5g-psykosen gerne vil være fri fra 5g signaler. Så er det nok mere finmarken han skal flytte op i
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
01/03/2021 kl. 18:07 #27
Mols Bjerge lyder som det helt rigtige sted? fantastisk natur, ro og fred, og tilflugtssted for mange 'intellektuelle' typer, der bruger naturen til at finde indre ro. (Men sikkert også alle de andre typer)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
01/03/2021 kl. 21:18 #28
Hvis jeg skulle vælge, så ville jeg finde et område i sønderjylland, måske Tønder eller nær kystområdet, og så er prisen selvf. 2mil+ og højere men det ville være ok. Er det udenfor by område, så ville jeg sikre billig opvarmning, afhængig af husets stand. Jeg ville bo tæt på grænsen og købe billigere ind. Ville klart sikre jeg kunne tysk, og måske overveje at finde job i Tyskland, så grænsependler , det kunne måske være spændende. Man kunne helt sikkert finde natur og et hus, som har det hele og alligevel med afsted til naboer, og pladsen til at udfolde sig både med støj og pladsen hvis man vil rode med store maskiner :) (altså ekstra bygninger)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Alt du skal vide - 4 8 15 16 23 42
01/03/2021 kl. 22:56 #29
A Helved til på Als? De har dog vidst fået bedre mobi-net/fiber dækning..siden: https://www.tvsyd.dk/syd-og-sonderjylland/mobilsignal-pa-als-ad-helved-til
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.