Er det vigtigstee spørgsmål ikke.....Hvad skal der i en sandwich? (Jeg går med Trekant.)
God hjemmelavet laksesalat med lidt spinat og rygeost, er altid godt til en lille tur i det fri.
Sandwich
@Deadmeat #21 noget af mit svar skal også findes i at min toaster ikke kan del dem, så der er også plads til 2 i min, så der er allerede 2.
Og teknisk der er ikke mere sandwich i at dele den i 2. (/me the buzzkiller)
Men måske er det bare fordi min toaster ikke kan dele i 2 :/ (/me2 lazy to use a knife)
Dette svar blev ændret 5 år siden af NightBreaker.
[quote quote=9720].Hvad skal der i en sandwich?[/quote]
Først... salatmayonaise af en art. Dernæst en skive salat (Hvis du bruger rucola, bliver du slæbt med bagved og får stokkeprygl), så skal der kylling (Gerne med krydderurter), dernæst et par gode skiver ost, og til sidst (pièce de résistance) Bacon.
Jeg har lige spist en sandwich med leverpostej og jeg skar den ikke over. Det kan jeg ikke se noget forkert i :-)
Hvis man er virkelig nasty, så kan man også parvis skære langs linjer der forbinder midtpunkterne af sandwichens sider. Så har man både en firkant og fire trekanter :P
#27 Det kan kun John Montagu, 4th Earl of Sandwich svare på, men han døde i 1792 og tog svaret med sig i graven.
Dette svar blev ændret 5 år siden af ByteBandit.
Trekant!
[postquote quote=9865]
https://imgur.com/a/OYBxIPj
Pølsesandwich omg :D :D
Men seriøst - people love pointy food. Hvem tror i får flest kærester inde på rød stue, lille Mads med de rektangulære rugbrødsmadder skåret uden kærlighed eller lille Ole med de trekantede leverdrenge og et glimt i øjet? Ole knows whats up.
Den overordnede konklusion må være, at rushers.dk helt klart mangler en afstemningsfunktion!
(Jeg er helt klar på hold 'trekanter' - det maksimerer mængden af skorpefri kant...)
Kunne aldrig finde på at skære i en uskyldig sandwich