Jeg har selv haft, samt min kone og vores søn på 7. Datteren på 4 gik fri. Både fruen og jeg var ret syge faktisk.
Min kone har fortsat ikke rigtigt fået smags eller lugtesans tilbage (siden starten af januar), og sønnike har forstyrret smagssans, da han fx synes chokolade smager stærkt/dårligt nu, og det var så absolut ikke tilfældet før :/
Jeg har ikke haft, jeg har også været mere eller mindre isoleret det sidste års tid.
At få anden skud af vaccinen på onsdag gør mig lidt mindre bekymret.
#5 Bare husk, de skal sprøjte i muskelvævet! De skal suge lidt ind inden de sprøjter for at se om der kommer blod ind i sprøjten, ellers har de ramt en blodåre/vene, og det er her det kan blive farligt.
Flere sygeplejersker har påpeget de selv er stukket forkert.
Jeps, i marts 2020. TAK I unge mennesker hjemme fra skitur(hrmph!) opdagede det ikke, men krammer ikke gud og hvermand, så anser mig IKKE som værende en superspreder. Mærkede intet og har stadig antistoffer i følge test d. 2 marts 2021.
Min søster havde i slutningen af December måned. Jeg blev ikke selv smittet, selvom jeg var sammen med hende lige inden hun testede positiv. Så jeg slap heldigvis. Hun havde ikke rigtigt nogle symptomer.
Kender ingen i den tætte omgangskreds der har haft det, men har nogen venner, der kender nogen der har haft det, og den enes søster har også haft det. Der gik lige noget tid før jeg skulle på besøg hos ham haha.
Jeg er bare glad for at ingen i min familie har haft det lort. Krydser fingre for at gå igennem krisen uden at blive ramt af det. Det kan jeg sagtens undvære at prøve.
Kender selv nogle stykker, men trods alt få i det store billede.
En bekendt, der fik det som en af de første i danmark og var forbi hospitalet og få luft.
En kammerat og hans familie.
En deltids kollega som kun havde milde symptomer, ellers ingen på arbejdspladsen.
Been there, got the t-shirt :beer: 'Slap' med 14 dages feber og banket i brædderne, men ingen infektion i nedre luftveje heldigvis. Ingen senfølger heller 7-9-13.