Meget syg uden lægerne kan sige hvorfor

08/04/2021 kl. 09:23 #21
#0 Som en der selv har døjet med stress - for alvor - siden 2017 kan jeg blot stemme i og sige, at det lort kan påvirke dig på måder du slet ikke troede muligt. Hvad min krop ikke har fejlet igennem årene er helt tåbeligt. Mit bedste bud: Luk ned for ALT der ikke giver dig god energi. Sov når du føler dig træt og sygemeld dig (forhelvede) hvis du har stress, deltid eller fuldtid. Ud i naturen og igang med multivitaminerne og fiskeolien. Derudover skal du presse på, som det også er nævnt. God bedring.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/04/2021 kl. 15:30 #22
Jeg tænkte først borreliose efter flåtbid. Var slet ikke klar over, stress kunne medføre alle de problemer.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
08/04/2021 kl. 17:34 #23
[postquote quote=13630] Nå! Jamen så er du vel bare en af de privilegerede, der er sluppet for diverse former for "pjat" gennem livet. Tillykke ;-)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
My TIE! My nimble coffin! Og det ér KUNS med Collector's CD-ROM 1995! En snarligt uddøende single Player med Logitech Wingman Extreme Digital 3D - der “skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen”...
09/04/2021 kl. 06:48 #24
#21 - Hvis du er fucked i hovedet, så følger dit imunforsvar trop
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
I funkekasset diser funkestyveren med sin dangenak på olmsk saster, for at fakke a kultes - alt mens han byser sin roï oc knup.
09/04/2021 kl. 10:47 #25
Jeg vil nu fortsætte med at give flåter skylden for så mange problemer som muligt. De er jo sygt klamme. De har sikkert været med til at opfinde stress.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/04/2021 kl. 11:27 #26
#0, Jeg tror stress gør mere end man regner med. Jeg er selv blevet meget apatisk over det sidste år. Det konstante bombardement med dårlige nyheder og pandemien er bare en cocktail der, underbevidst, æder det mentale overskud. Og så følger, som andre nævner, den fysiske form med. Jeg døjer ikke med feber. Men ondt i hovedet har jeg ofte. Og det føles lidt som om det hele bare er en sump af ugidelighed. Jeg tror ikke det er en decideret depression. Men ja, mange små negative ting samler sig og presser kroppen - både mentalt og fysisk.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
09/04/2021 kl. 11:40 #27
Jeg har ikke haft en sygedag (ud over et par migrænedage, som jeg desværre har ind imellem, når jeg ikke når at tage min medicin i tide) siden coronaens indtog. Jeg var på konference i Las Vegas i februar 2020 og blev mega syg .. det var ikke Corona. Siden da jeg har slet ikke været syg.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.