Congrats, håber I får en rigtig god dag. Så kæmpe tillykke med det :)
Holy moly, Jeg skal giftes på lørdag. :-D
Oh wow. Jævnfør min gamle professor i familieret, så er det ægte kærlighed ?
*edit*
Du er godt klar over at din ægtefælle har taget røven på dig med det statement?
Bogstavelig talt endda..
???
Dette svar blev ændret 4 år siden af SturmWolfDK.
Ja ja, som Torben Chris (og sikkert andre før ham) siger, så er det jo den oplagte løsning, når hun alligevel bruger alle dine penge og I ikke knalder længere... ;)
Stort tillykke!
Tillykke… ting kan gå galt, men stadig være en success…!!! Vi slap op for alkohol 3 gange i løbet af festen… og så måtte jeg med gutterne ned på smukroer i det sorte township for at holde festens væskebalance ved lige… Jeg er så bleg som en maddike, så når jeg kommer ind på et ghetto undergrundsdiskotek midt om natten… så er det som at smide en lysgranat ind i rummet :D … Da vi gik kolde, stjal min kones søstre iøvrigt vores bil for at feste videre…
Tillykke. Var det blot en standard ægtepakt skabelon i fik stykket sammen, eller fik du tilføjet noget tekst som du vil anbefale andre også at gøre?
Tillykke!!!!!!
Tillykke. Jeg har ingen gode råd at komme med, men hvis det ender galt har du jo et fantastik forum som kan svare på alt og ingenting!
Sagde hun ja? ?
[postquote quote=21616]
Jamen, så tillykke da!
Gik alt godt, eller har I nogen "sjove" minder fra dagen?
Tillykke !! :D
[postquote quote=21616]
^Ja-ja! Det er alt sammen meget godt, udspekulerede fruentimmer :-O Vi VIL tale med #Cancerman!
#31 Alt i alt gik det godt. Det var en helt fantastisk dag og nat. Vi lukkede først festen kl 05:30 :-)
Eneste lille minus var, at hotellet selvom de havde fået MEGET udførligt instruktioner om allergier, fik fucked det for vores gode veninde med laktose allergi: De havde brugt samme ske til at lave hendes som vores andres desert. Så hun gik simpthen kold pga en allergisk reaktion. Heldigvis så kom hun oven på igen efter en times tid. Men hun havde lige en time i smertehelvede hvor hun simpthen fik blackout :-(
Jeg kan sagtens tilgive små smuttere, men lige det der, det må man altså ikke lave lort i. :-(
Dette svar blev ændret 4 år siden af Cancerman.
#38 Haha. Nej, det blev der ikke noget af :-)
Jeg var drøn fornuftigt, tog et stort glas vand og gik ud og nulstillede - jeg vidste at hvis jeg lod alt det alkohol der var kommet indenbords de sidste 2 timer blive, så ville jeg ikke have en jordisk chance for at være i live til morgenmad kl 9 med de overnattende gæster :-D