Pansret Politi - KBH
Der er DHL stafet i byen :)
Danmark skal spille mod Israel i aften i Parken, så måske er det for ekstra sikkerhed. Jeg ved ikke om det er derfor, men det ville mit gæt være.
Måske er det en øvelse?
De køretøjer giver mig en dawn of the dead vibe. Hvis der er zombie udbrud derovre, så sig sgu da lige til..
Med pansrede biler, mener du så hollændervogne?
https://da.wikipedia.org/wiki/Holl%C3%A6ndervogn?wprov=sfti1
Jeg synes også umiddelbart det ligner, de gør klar til at bekæmpe zombier.
lol den sneryder ligner godt nok noget fra en anden tid, østtyskland anno 88 kommer i tankerne
Læste i en avis jeg ikke husker navnet på at politiet ville sætte ekstra ind netop pga. kampen imod Israel. Så tænker det er svaret du søger
For få måneder siden var Mette F. bedste venner med og Netanyahu og lagde store samarbejdsplaner omkring vaccineproduktion. Nu mobiliserer vi politiets pansrede køretøjer til kamp mod Israel. Tingene ændrer sig sgu hurtigt her i Danmark.
Hvis der er nogen af jer der skal ud og sætte gang i gaden... så lige et protip, kig ikke op i mod sprøjten, jeg så engang en få trykket et øje ud med strålen fra sådan en djævel :P
Helt klart pga. landskampen mod Israel. Sidste gang vi spillede mod dem var der demo og over 100 blev anholdt. Men vildt nok udstyr de har hevet frem. Hvad skriver eb.dk?
[postquote quote=23633]
Er vi nu pludselig blevet tankeløse 15-årige, der hænger ud i Ungdomshuset i vores emotøj og sortgrønne hår..? ?