https://www.dr.dk/nyheder/penge/vestager-til-postnord-ulovlig-statsstoette-490-millioner-kroner-skal-tilbagebetales
Hovsa! Sikke mange nye afgifter+, de skal finde på nu...
Told i dag er regulær svindel. . .
[postquote quote=23789]
Afgiftsland, velfærdssamfund... Kært barn har mange navne.
#22 #11 og #12 = huh?
AliExpress Standard Shipping er nu blevet til "FREE SHIPPING"...jeg gav mellem 2 til 4 amerikanske $$$ per bestilling, dengang omkring d.30/06/2021-hysteriet! Men de kom frem via et "lager" i (æv)Holland(EU-Yay!) Som samlet pakke!
Mon ikke Riget i midten er kommet EU/DK/postN/told+ en smule i forkøbet?
#22 Vi betaler 10 gange mere end den velfærd vi får, så jeg vel mene at afgiftland er mere passende . . . En meget stor del går jo f.eks til minister pensioner/lønninger, ulandshjælp og lignende bavl . . .
#23 Tjaaa måske, det ville da være rart engenligt . . . :)
Dette svar blev ændret 4 år siden af FunteX.
[quote quote=24103]Jeg skal nok lade være at snakke om koruption og bestikkelser . . .[/quote]
Nej, endelig.. gør det. Jeg elsker en god konspirationsteori
#27 Altså der kan jo hverken bevises for eller imod her. Så det er lidt et stand stil, kunne man bevise noget så ville der jo være rent ravnerock. :P
#28 Hov hov du. <3
Du ved godt at man må hyle med de ulve man er iblandt . . . ;)
Jeg vil så ikke modargumentere at undertegnede er en tosse. :D
Dette svar blev ændret 4 år siden af FunteX.
[quote quote=24109]#27 Altså der kan jo hverken bevises for eller imod her. Så det er lidt et stand stil, kunne man bevise noget så ville der jo være rent ravnerock.[/quote]
Det er jo derfor det hedder "konspirationsteorier", fordi det ikke kan bevises nogle steder. Det er det der gør dem sjove. Bare se på "flat-eathers".. DE er sjove.
Og, jeg ved godt det ikke er noget man skal gøre over for andre, men jeg kan simpelthen ikke lade være... Ragnarok :)
#28:
Hvor ville vi være uden vores helt egen landsbytosse?
[quote quote=24111]Hvor ville vi være uden vores helt egen landsbytosse?[/quote]
Kært♥ Men vi ved jo godt, du har magten...hvorfor så denne Show of Force på det seneste?
Tonen er også ved at virke en smule bedrevidende, ja nærmest nedladende! Hvorfor?
[postquote quote=24113]
Der er da ikke noget "show of force" over at kalde dig for en landsbytosse, er der? :)
[quote quote=24119]Oooh! Men nu ér jo bedre/stærkere end mig, er du ikke? Ergo: Show of Force![/quote]
Vil du lægge arm? Er det dét du siger vi skal? For så vinder du :)
[postquote quote=24121]
PM tid? Om end ikke andet - så for MIN skyld?
Er vi ikke alle tosser når det kommer til det ? :P