Heads up til alle gamer derude. Det bliver lidt dyre i år, og holde computeren(e) kørende.
https://nyheder.tv2.dk/business/2021-09-17-prisen-paa-el-og-gas-er-eksploderet-saa-meget-dyrere-er-det-for-danskerne
Jeg har selv været inden og tjek min el pris. I forhold til sidste år, og ja, det koster så noget mere for mig 33% mere end sidste år. (aug 20 vs aug 21) og det skulle bare forsætte. Værre for dem der også har gas. Vil næsten sige sluk lortet og find en anden løsning.
El og Gas priser på himmelflugt
Det er super nederen!
Lad os håbe det vender og der kommer et ordenligt vindpust der får gang i møllerne!
Det er jo selvsagt, når folk går over til el biler ogl. De skal jo have deres pjalte afgifter ind . . . :P
Det er sådan et latterligt system. Det er jo ikke fordi der er mangel på det. Så de skruer bare op for at tjene mere. Klamt.
Jeg ved sgu ikke hvordan det virker. Men pænt nederen over det.
Benyt www.elforbundet.dk.
Gav mig en besparelse på mellem 400-600 på min elregning.
Har også solceller og jordvarme, hvilket giver mig reduceret elafgift.
Jeg synes, at det er fint med en prisstigning, da mange af mine naboer ikke ænser de større konsekvenser af deres strømforbrug.
Jeg har mindsket vores forbrug til 2600 kWh om året. Jeg er altid nysgerrig på, hvordan jeg kan komme lavere ned. Al el bliver slukket efter brug.
Man spår, at et forbrug på 4.000 kWh vil blive 2.000 dyrere i år.
https://www.bt.dk/forbrug/danskere-far-ekstraregning-pa-tusinder-er-bestemt-noget-der-kan-maerkes
Dette svar blev ændret 4 år siden af Nickell.
Jeg er slet ikke voksen nok til at gå op i den slags. Vi betaler bare. Måske ændrer det sig, hvis vi engang flytter i hus.:)
[postquote quote=24638]
Jeg er selv vokset op i en herskabvilla på 215 m². Men 140 er fint for mine ambitioner, deraf smiley'en ?
Min kasse kostede 3¼ million. Det er et vildt marked i dag.
Godt vi ikke bruger computere her.
Vildere 140 aka i Jylland et skur. No offence. Men har over dobbelt af det. Så ja, der er lidt mere lys mm der skal holdes kørende men jo.
[postquote quote=24785]
I får mig til at kigge efter større bolig bare for at vinde den her debat. Kan man overhovedet få et arbejde i Udkantsdanmark? Spiller de andet end Kandis i radioen? Kan man overhovedet blive solbrændt i Jylland uden at få tæv for sin hudfarve?
Jeg går i seng nu... ;-)
Hvad handlede dette emne egentlig om, vi kom vist lidt langt derfra...
hehehe, @Nickell
20min kørsels i bil til 250.000 arbejdspladser i mit område. Hvad er der nu galt med Kandis (udover alt) Kender sgu ikke helt til den med hudfarven, er det noget vi jyder nu også hænger på nu. ?
Ja hvad var det nu lige. El priser og gas priser. iht. hus størrelse. :P anyways flot du har kunne cut det så godt ned. Tror desværre ikke jeg kan komme derned. Men gør hvad jeg kan.
Dette svar blev ændret 4 år siden af NightBreaker.