De der er på markedet for elbiler kunne måske bruge en ladeboks til hjemme.
Elgiganten og Power har 1500,- rabat på Easee's ladeboks, der er en af de meste populære.
BLACK FRIDAY ... og andet tilbud halløj
#15 Gør som du har lyst jeg bygger selv eller som sidste gang at købe ved Topdata (topgaming.dk)
Og jeg fik en PC som var den hjemmebygget. Super lækker med NZXT kabinet inkl deres NZXT kraken vandkøler, normal Corsair Gold retail PSU med normale mål, retail Asus GFX 3070, Kingston HyperX ram, Asus Prime Z590 mobo, alt lavet med kvalitets kabler og til at skifte komponeneter og opgradere som man har lyst. 13200 leveret og uden OEM Producenters bloat ware
Det får du ikke i de helt store PC producenter hvor proprietær giver langt den største margin på bundlinien pga mængden de producerer af den fuldstændig samme Computer.
Her er en Omen https://www.youtube.com/watch?v=d581-j3Rr-s, den er fyldt med komponeneter lavet kune med det formål at sidde i HPS computer.
Har må vores faglige stolthed som gamle mænd der har bygget gamer spande siden 90erne, sætte foden ned :D Det kan sku godt være vi har mangel på GPU'er i enkeltvis retail salg, men ikke hvis man køber en færdig bygget ved fønix, mm, topdata, komplett osv.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Noize.
#21 siger bare du kommer ikke til at kunne købe en maskine med samme ydelse til de penge ved topdata eller komplett. Det kommer ikke til at ske.
Jeg bygger normalvis også selv, har gjort det hele tiden. siden jeg var en lille knægt, så det stopper jeg ikke med. Men pt. er der mest i OEM. Selv om det gør ondt, at sige det.
Ik så gaming relateret men! En super lækker SAGE kaffe maskine fra elmutanten, som normalt koster 5-6000 kr nedsat til 3888 :)
Den er købt og de første par espressoer er allerede brygget ?
Dette svar blev ændret 4 år siden af Canis_lupus.
[postquote quote=30480]
Tillykke! Gid jeg havde samme glæde/lyst mht. kaffe-drikke :-(
Power har:
LG C1 OLED 65" til 8.888,-
og 55" til 6.666,-
[postquote quote=30480]
Du har så sparet omkring 100 kr. i forhold til tilbud for en måneds tid siden!
sådan! ;)
Er der nogen der ved om der kommer en fornuftig tilbud på Samsung G7 32" på fredag ?
Jeg har lige bestilt en elkedel til 149kr, knap så bad ass, men en nødvendighed. Den nuværende elkedel er stået af, dvs den slukker ikke automatisk når vandet koger (har tabt den på gulvet og så holdt den op med det?♂️).
https://www.power.dk/koekken-og-madlavning/kaffe-og-te/elkedel/wilfa-wk3s-2000-17-l-elkedel/p-1196317/
Nå, jeg er endt med at bestille 5 Switch-spil hos Elgiganten: Mario Golf: Super Rush, New Pokémon Snap, Mortal Kombat 11 Ultimate, Olympic Games Tokyo 2020: The Official Video Game og Bravely Default II. Foder til backloggen.:D
Jeg købte Sackboy PS5 til 179,-
Overvejer Returnal PS5 til 249,-
Købt for 1800+ tøj ved stylpit. Damen har en kundekonto ved et rabat portal. Så var lige 12% oveni.
Half-Life 1 til 12,12 kroner på Steam. Det er det, som jeg kan finde i år.
Var forbi en Telia-butik i går og købte en Apple TV boks med hjem. Den har ikke været på reelt tilbud før i den her omgang, så nu skulle det være.
Vi havde godt nok allerede den nyeste Chromecast (den med fjernbetjening), men jeg har aldrig været helt tilfreds med den.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Steadi.
Nå, er der kommet noget spændende nu her? Jeg ser intet vildt hos Elgiganten, Proshop eller Coolshop.
Jeg nappede denne:
https://www.komplett.dk/product/1188092/mobil/tilbehoer-til-mobiltelefoner/powerbank/anker-powercore-elite-powerbank-25600-mah-60w-pd?channable=00a56069640031313838303932f0&utm_source=pricerunner&utm_medium=listing&utm_campaign=Handheld_Clients_Phones/Tablet_Acc&utm_content=Powerbank&utm_term=in_stock
Hvis man er på udkig efter ny telefon så har CBB Samsung Galaxy S21 til 3000 kr. En rigtig fin telefon som jeg selv har været rigtig glad for i et halvt års tid efterhånden.
Overvejer at smide en m2 ssd i min datters Lenovo Ideapad 3.
Den bliver bare brugt til skole brug, hvad kan i anbefale?
Så skal der satme købes mundbind! :D
Fuck PlayStation 5 og OLED TV, for nu må de vildeste Black Friday tilbud da være mundbind til masserne :D
Pjat til side, så får jeg ikke købt noget, selvom LG G1 da frister gevaldigt :)
Var inde at se på tilbuddene hos LEGO og det er godt nok ikke noget at skrive hjem om.