lidt vanvittigt at se i nyhederne at de 4 tilfangetaget pirater muligvis kan bringes til danmark hvor de skal have en dom for så at blive lukket ud på gaden i danmark. bravo !
4 x Pirat
Så må man vel bare udanne dem til en et job i flåden efter endt afsoning. De er jo tydeligvis glade får guns og skibe :P
Hvad skal man ellers gøre med dem? Slippe dem løs igen, med et rap over nallerne og sige "fy fy"
Hey! De skød på danskere...derfor så!?
og da der IKKE er andre med i denne, vel planlagte "mission", så må det vel være således...
Der er også lige Lars Bangert Struwe, pirateriekspert og generalsekretær i tænketanken Atlantsammenslutningen!
..der pt. har klap for øjet efter en blødning i øjet... UNDSKYLD mig, men jeg kom sgu til at grine HØJT og LARMENDE på upassende vis!?
https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/ekspert-pirater-kan-ende-i-dansk-faengsel/9010403
Perfekt timing ?
[postquote quote=30725]
Se det ER jo det eneste alternativ. Samt en ny båd og lidt mad med tilbage mod kysten.
[quote quote=30724]De er jo tydeligvis glade får guns og skibe[/quote]
Hvem er? Den "store stolte" danske flåde eller de "stakkels" fiskere?
Dette svar blev ændret 4 år siden af StultusX2.
#5 - jeg tænkte nu mere at når de skal fængsles her i det høje nord og man nok ikke sådan uden videre kan sende dem hjem - af gode grunde. Så kunne man vel ligeså godt. udanne og ansætte dem i flåden… nogen skal foretage inspektion i nordatlanten, hævde suverænitet og den slags, så hvorfor ikke dem…
Det skal selvfølgelig være et inspektionsskib med en vis lastevne, jeg mener de indlete en ildkamp med et krigsskib fra en speedbåd.. Deres nosser må have en vis tonnage.
Dette svar blev ændret 4 år siden af Emilsa.
..eller sejle politikere rundt til danske øer i hjemmeværnskuttere?
Hmm, slet e' så ring' en idé, du har der :-D
https://youtu.be/w6E3Dja_ED8
Man er ikke rigtig pirat før man har haft Command & Conquer arkiveret på floppy disks!
[postquote quote=30762]
Helt præcis, hvad er det for en kanal du tænker på her? :)
Havde det ikke været nemmere, hvis de bare havde nakket alle 8, når nu de alligevel var igang?
[postquote quote=30786]
Se, dét kunne være sjovt at være vidne til, selvom vi nok blive trukket med ind i det hele med vores vestjydske flåde