#17: Historien i de første spil kan ret nemt opsummeres således:
Spartansk kriger bliver snydt af græske guder, hvilket fører ham til (uvidende) at slå sin egen familie ihjel. Han går på et voldeligt hævntogt mod Olympen og dens beboere, hvilket resulterer i Grækenlands undergang, da landet føres ud i et overnaturligt kaos, eftersom guderne ikke længere er der til at styre vind og vejr, dødsriget, tidevandet, etc.
Hans minder om forrædderiet sidder dog stadig i ham, og han rejser derfor nordpå, i håb om at kunne lægge alt bag sig og starte forfra på en mere fredelig tilværelse.
Der er naturligvis lidt flere nuancer, men det er nogenlunde den overordnede præmis.
God of war - PC
Jeg har løst det der forbandede screen tearing.
Hvis i spiller på et SAMSUNG TV, så skal i bare gøre følgende.
På TV’et : Game Mode skal være slået til.
I Windows under nvidia control panel :
Vsync = Adaptive, og
En sidste sindsyg vigtig ting, når i er på Windows skrivebordet, display options, og vælge den med 60 Htz! Min stod på 30 før og det ødelage alt.
Nu kører spillet helt flydende. Og det er sindsyg flot :))
God fornøjelse.
Nu har jeg tæsket løs på noobs monstre i nogle timer, det er nu sjovere at tæve en anden rigtig person i noget multiplayer end i et singleplayer spil.
Men flot er det!
Nå nu blev jeg færdig med Doom Eternal DLC, og så kunne jeg ikke dy mig for at gå i gang med God of War, selvom jeg har mange andre spil der ligger og venter :)
Jeg sidder og hover knappen til at købe det. Kan ikke få mig til det endnu! SÆLG MIG DET SPIL FOLKENS! DET SER FORBANDET GODT UD
[postquote quote=34986]
Gamereactor er spader...
Jeg kører Win 11 på en I7 7700K med et 1080, kører spillet glimrende på "Original" grafik med 60 FPS sådan ca.
Folkens, vi er lige nød til at have en snak om alle de spil i anbefaler....
Jeg har jo overhovedet ikke tid til at spille dem alle sammen! :-)
Jeg har jo rygrad som en regnorm, så nu røg God of war også lige i kurven... Og jeg har stadig ikke gennemført Halo Infinite eller Black Mesa :-(
Men godt ser der sgu ud. Kører fint her på en Win 11 og er 2080 Super i højeste kval.
Det her er et genialt move fra Sony..
hvis dette (højst sandsynligt) blive ren success på PC,
så skal de nok forvente at en masse PC gamere vil overveje en PS5, bare for at kunne
spille det næste GOW når den udkommer på konsollen.
#23 Det kommer du ikke til at fortryde.
#29 Din regnorms rygrad kan i hvert fald godt forsvare dette køb det er helt sikkert.
#30 Tjaaee du har en pointe men de har nu lovet en PC version af GoW længe, tænker også det næste får lov at se dagens lys på pc, men ja kan man ikke vente så skal man nok have fat i en PS5 med mindre det også kommer til PS4, det kørte fremragende på PS4 de sidste de lavede og set i lyset af rigtig mange ikke kan komme i nærheden af en PS5 vil det give god mening det kom i en PS4 version, men jeg ved ikke om det er PS5 exclusive så meget har jeg ikke undersøgt det.
Det er efter min mening et af de spil der definere sætningen "must play", grafikken, historien, lydsiden og gameplayet, det hele er gennemført og man kunne også have frygtet en "PC port" men det er der slet ikke tale om, jeg køre det på max med smooth fucking 120 fps i gennemsnit, jeg har slet ikke kunne ligge det fra mig hele weekenden, da jeg er typen der skal 100% alle spil så er jeg ikke engang halvvejs endnu da jeg skal rundt og samle og udforske samtlige hjørner af alle maps, også selvom jeg har gjort det 1 gang før på PS4.
[postquote quote=35159]
Men de kan ikke få fat i en PS5, så det er er bedre bare at udgive det til PC ;)
Indtil videre er det et intet mindre end fremragende spil. Både gameplay, voice acting, fortælling... det hele spiller!