Tak for orienteringen. Det er taget af listen over spil jeg måske køber om 4-5 år på tilbud.
Er glad for min mavefornemmelse - Den har sparet mig for mange skuffelser ?
Company Of Heroes 3 - Udkommer om 30 min
[postquote quote=62198]
Ja, det var ihvertfald 399kr i skraldespanden :)
[postquote quote=62197]
Har også pt. sindsygt svært ved at stille min RTS trang... Dog vil jeg lige sige at BAR "Beyound all reason" giver mig nogle sindsygt fede oplevelser.....
Et gennemført vildt spil alla TA "total annihilation" anno 2023, med alt hvad hjertet kan bære af taktik og sammenspil.
og det er GRATIS :D
[postquote quote=62229]
What?! Hvorfor har jeg ikke set det før...Total Annihilation er mega fedt!
Det skal jeg da hjem og prøve :D
Jeg kan anbfale Planetary Annihilation og Planetary Annihilation: Titans. Jeg har spilet dem meget.
[postquote quote=62263]
BAR er lavet ud fra disse spil, men har i mine øjne betydelige forbedringer og et helt sindsygt fedt gameplay, balance sidder lige i skabet og det er stort set bug free på trods af det er 8v8, og freeware :)
Prøv BAR KalleKun :)
Tak for info omkring BAR - det har kostet nogle timer de sidste par dage :D
Savner lidt ting fra Supreme Commander, men ellers er det fedt!
[postquote quote=62329]
Ja det er virkelig et lækkert gratis spil, og nok noget af det bedste RTS derude pt.....
Men klart der er plads til mindre forbedringer, men tror det har en del at gøre med det er helt frivillige der køre det og vedligeholder server osv :)
[postquote quote=62329]
Spiller du stadigvæk :D
Gør jeg, og må sige det nærmer sig bedste RTS ever :D
[postquote quote=75210]
Det er noget tid siden jeg faktisk har haft det åbnet.
Kunne da godt ske jeg lige skulle have gang i det igen, og se om der er kommet lidt opdateringer!
Det er et rigtig godt RTS spil!
[postquote quote=75227]
Er faktisk kommet en del opdateringer, alt sammen så det virkelig er tæt på at være 99.9 Balanced :)
Og en del baner der også spilles ud og Glitters :)
haha :)