Intel har ikke umiddelbart meldt noget ud til MM-vision direkte, men det har offentligt anerkendt der er problemer, så jeg tror den bliver svær at løbe uden om for MM-vision.
Men ja det er jo altid det når man reklamerer efter et år, så jeg håber da den går igennem.
Intel fuckup
Som en side note har Intel udvidet garantien med 2 år, så det gør det nok lidt nemmere, dog ser det ud som om at de er nogle røvsvin over for folk og bare siger at det er uægte produkter i USA.
RMA blev godkendt og jeg blev opgraderet til en 14900k, så ja den lider jo af samme problem, jeg håber de forskellige bios opdateringer gør at den ikke degraderer så hurtigt.
[quote quote=68374]Som jeg også skrev fuckede de nok op i gamle dage til jeg ikke gad dem mere, nu er det så Intels tur til at have fucket i det.[/quote]
Kan du ik' lige hjælpe en MAJET gammel AMD-CPUfanboi/person. Altså; i de sene 90'ere - start 00'erne? (Et kvart århundrede er jo en del, at sige NEJ/NO til)
Bevares: FX er 2010'erne, ing'?
Ny der8auer video
https://youtu.be/jJzSlXe_aDA
Til sidst nævner han at han fandt ud af at Intel's CPU garanti er baseret på hvorvidt man har et bundkort med 1 el. 2 DIMMs Per Channel (DPC) ikke hvorvidt man har 2 eller 4 DIMMs installeret...
Det er så blæst :D
Jeg har ikke oplevet nogle problemer. Jeg fik i dag en mail fra MM Vision i forhold til opdatering af BIOS. Ifølge Intel skulle det være nok til at undgå problemer fremadrettet.?♂️