Ny Spand Fest

29/06/2026 kl. 16:13 #21
007 first light er godt, ellers Indiana jones, som andre også har sagt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 18:29 #22
#19 Jeg kender ikke til 40K eller spillet, men husker jeg hørte noget godt om det ved release. Jeg kan bare ikke helt finde ud af, om jeg er det til gameplay og hvad det egentligt er. Hvad kan det sammenlignes med? Det eneste 'voldsomme' og kun kamp fokuseret jeg spiller, er vel doom serien. Halo har jeg aldrig spillet. Sjovt nok. Ej heller Gears of war.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 18:34 #23
Cyberpunk er et must med dit 5080/path tracing og så OLED skærm, det er insane så godt det ser ud. Evt med nogle mods som Ultra Settings+ (https://www.nexusmods.com/cyberpunk2077/mods/10490), diverse texture packs og så fixes med LoD, vegetation mm.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 18:36 #24
#22 Lyder spændende - men der er SÅ meget mod's derude - at jeg ikke ved om jeg orker at sætte mig ind i noget der virker godt sammen ... (og ikke tilføje noget som ikke har det store værdi, eller ligefrem ødelægger hvad der egenligt var tiltænkt.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 18:44 #25
[postquote quote=84128] Jeg har faktisk en mappe på Google Drive jeg lavede til en kammerat som skal igang med det - jeg har testet samtlige mods med conflicts osv og det kører klippe stabilt. Kan sende et link via PM hvis det er - de skal bare pakkes ud i rækkefølge i dir, jeg har også lavet en "læs mig". Har været meget kritisk med hvad jeg har lagt op af mods - og der ikke er gooner osv., der er gameplay enchantments som stealth-netrunner og sådan, men ellers er det 90% rent teknisk.

Dette svar blev ændret 26 dage siden af LyhneInc.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 18:47 #26
#24 Jo, gerne tak. Især hvis du gider skrive lidt om hvad målet var - hvad blev prioriteret højt, hvad lavt og hvad blev valgt fra. Vil gerne have en fornemmelse af dette :-)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 19:17 #27
[postquote quote=84131] Selvfølgelig. 1. prioritet: Grafiske forberinger med path tracing, performance, textures, LoD improvements, pop-in fixes, draw distance, vegetation, små rettelser med path tracing bugs på f.eks NPC'er, pænere trafik, reklamer altid er bedst mulige kvalitet, adskillige forbedringer til V med udseende (dog hovedsageligt Female V da jeg bedst kan lide hendes voice actor). 2. prioritet: Immersive mods som gør det muligt med f.eks stealth-netrunner build, silencers/throwing knifes faktisk virker til et rendyrket stealthbuild, fixes til romance options som gør det lidt sjovere at tage på dates samt ændrer nogle fejl som at Judy ikke konstant står og glor på et lukket vindue i lejligheden, V reagerer med stemme på omverdenen når man laver quest/gigs/bliver ramt af en bil i trafikken/mm., cut content med flere cutscenes og ændringer, flere Smart Frames til at udstille ens screenshots i de forskellige lejligheder. 3. prioritet: Muligheden for at man selv kan hente biler, tøj og en million andre customization ting - der er ikke lagt noget specifikt ind, men sådan at det er klar til at man selv kan smide det ind man finder interessant. Har valgt alle gooner mods fra hovedsageligt da Nexus efterhånden består af 90% af dem, har ikke hentet survival mods eller andre ting som radikalt ændrer gameplayet - og så ellers testet det hele i hoved og røv, sådan der ikke er conflicts, crash to desktop osv.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 19:30 #28
#26 Okay, det lyder spændende. Nu har jeg jo spillet basis spillet, men ikke Phantom Liberty. Hvis du selv skulle spille det for første gang, ville så du vælge med eller uden disse mods?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 19:32 #29
#27 Jeg ville spille det med disse mods, det er også den tanke jeg gjorde da jeg lavede det hele til min kammerat i første omgang da han aldrig har prøvet det før, hverken grundspillet eller Phantom Liberty. Det er også derfor jeg har valgt ikke at inkludere mods som ændrer totalt på selve spillet - det er fint nok når man har spillet det i 1000+ timer som mig selv, men det er ikke særlig hensigtsmæssigt for nye spillere.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 19:59 #30
Tak, jeg tror jeg har filerne nu. Jeg er dog ikke 100% sikker på jeg forstår instrukserne samlet set :-) Fx "de skal bare pakkes ud i rækkefølge i dir". I hvilken rækkefølge, og hvorfor er rækkefølgen vigtig?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 21:05 #31
#29 I den rækkefølge de er nummereret med feks 1. CET 2. Red script osv. Og det skal gøres i den rækkefølge for at der ikke er noget som overwriter nogle andre vigtige filer og det hele spiller sammen. Updates mappen kan bare pakkes ud når man har gjort alle de andre da det så allerede er korrekt rækkefølge.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 21:25 #32
#30 okay :-) Jeg tænker, det virker med den release der er ude nu - men hvad når spillet patches? Mest fordi, der kan gå lidt tid inden jeg når til det - og uanset ved man jo ikke hvornår der kommer en patch - større eller mindre.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 21:47 #33
#31 Hvis/når der kommer en patch til selve spillet, så sørger jeg for at smide alt ind i updates mappen når mods bliver opdateret til den nye version, de plejer at være voldsomt hurtige til det inde på Nexus :) Tænker hvis der kommer en update, så bliver det når Edgerunners season 2 udkommer til efteråret ligesom der kom en til season 1.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 22:27 #34
Hey Lyhne Du har vist spillet en del Cyberpunk, såeh... Hvilken af de tre starthistorier kan du bedst lide? Jeg spillede vist som streetkid, men er det værd at starte forfra med en anden starthistorier?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
29/06/2026 kl. 22:49 #35
#33 Corpo er med afstand min favorit, også med de dialog muligheder man får igennem spillet. Og især når du har spillet street kid, så man ser den absurde forskel i samfundet i Night City. Nomad er også meget sjov, men ikke helt på niveau med de andre. Dog meget cool med alle Aldocados quest og badlands generelt med de dialoger man får der.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.