#19 Jeg er også godt underholdt, men lider også af ulidelige stutters på mit 2080 Super - har dog kun prøvet demoen. Måske jeg skulle finde læderet frem og prøve den fulde version og se om det er bedre.
Outriders
#22 Som sagt kører mit også uden problemer på et 1080,men på 2080 og 3080 er der en del der oplever samme problemer som #23 oplever i demoen, så hvis det kører dårligt i demoen ville jeg nok vente med at kaste penge efter spillet foreløbigt.
Det er til tider uspilleligt for min kammerat når der er massive stutters og han så ender ovre på den anden side af mappet og sætter gang i endnu flere fjender ?
Købte det, spillede igennem campaign og side quests, og har lagt det fra mig igen da den klasse jeg spiller ikke er velkommen i end-game expeditions.
#29 Ja, det kan man teknisk set.
Men som det er nu, så er det spil designet den er gal med. Det giver ikke mening at kun ét træ specifikt kan være med i Challenge tier 15 som Devastator.
Derudover gider jeg ikke farme solo i rigtigt mange timer, for at få det ene build op og køre. (jeg valgte et andet træ, og har det fint med det) - så sjovt er Outriders heller ikke :)
Det er så synd. Det sker i så mange spil. Bare de mindste problemer og folk kicker / leaver / flamer som ind i helvede.
Jeg kan huske tilbage i vanilla WoW hvor man hurtigt kørte på i en dungeon 5 timer forgæves :-D
På Reddit snakker de meget om det med at mange bliver kicked fra spil de joiner, og mange forklare at de også selv kicker folk, men kun fordi at deres spil er OPEN som standard og og plislig dumper der en ukendt spiller ind i deres spil, selv om de ikke var i gang med noget eller søgte en spillere mere.
Spilleren der bliver kicked aner ikke hvorfor han er blevet kicked og nogle vil jo nok tro det er fordi de spiller den forkerte klasse.
De har så lavet dette om nu, så alle spil er lukkede, indtil man selv ændre det til Open, men gav altså rigtig mange kicks af spillere i starten
Hvordan kører spillet nu, er serverne stadig meget nede. AngryJoeShow kommer snart med hans review, tror ikke ligefrem det bliver godt... overvejer og købe.
Det køre helt fint for mig og har gjort det fra dag ét, altså lige på nær da deres server var helt nede og vende et par gange de første 2-3 dage.
De sidste 4-5 dage har jeg ikke haft nogle problemer af nogen art, ud over at jeg bliver nakket af en Boss i ny og næ :-)
De patcher spillet løbende, så builds osv åbner sig også mere op, så det er et stort THUMPS UP fra mig
Sidder på xbox series x og det kører bare smooth og maskinen er helt stille... det er ren nydelse :-)
Så kan jeg hører alt på mime elendige indbyggede højtalere i min skærm... mindre nydelse :-)