Tænker ikke der var nogle herfra der var 'heldige' at få sig en lot land?
Det lykkedes i hvert fald ikke for mig.
Ember Sword
Nej fik heller ikke købt.
Men de fik solgt for 1.2 mia da de lukkede for salg
https://nyheder.tv2.dk/video/S2hPaUNtNVdhamY1QmM4aVI4YXBfTlN6NkFyM01pOEw
Sjovt at lukke for salg da det er en god forretning ?
mmm jeg er meget meget meget meget skeptisk. jeg skriver igen forsigtigt.... scam.
Med 98% sikkerhed scam. Det er jo SÅ åbenlyst.
Der er folk ansat i firmaet, der sidder et udviklerteam og arbejder på spillet, så er nysgerrig på at vide hvorfor i mener det er et scam?
Fordi de sælger ting uden værdi til vanvittige priser. De bedste scams er dem som ikke er så tåbelige så folk ikke hopper på det.
Det er et projekt tydeligt skabt for at gøre ejeren rig uden en kærlighed til spillet.
Det er en klam forretningsmodel, og det er synd for dem som mister deres penge når det tåbelige projekt falder til jorden.
Det skræmmer mig at en udvikler på spillet joiner for at kommentere og så kalder sig D Cooper, efter DB Cooper en kendt bankrøver der slap afsted med mange penge.
Dem der har smidt mange penge efter det, håber på det bliver en investering. Hvis man ikke har råd til at miste pengene, skal man da lade være med at skyde så mange penge ind i et projekt. Vi kan da sagtens blive enige om, at det er vanvittigt at nogle har skudt så mange penge ind i projektet, men det må de vel selv om eller?
Hvordan ved du at Mark også kendt som Nessaj dengang han spillet WoW (som er ejeren/idemanden) bag, ikke har kærlighed til spillet?
Det er en atypisk forretningsmodel, og er ikke selv fan af den (Ligesom jeg ikke var fan af Star Citizens selvsamme).
Jeg er long time bruger på det gamle DailyRush, selv om jeg mest har lurket. Denne profil er oprettet for over 8 måneder siden, så dine antagelser kunne ikke være mere forkerte.
-Og så har du tydeligvis ikke set Twin Peaks.
Folk drømmer om hurtige penge.
Den eneste der får dem her er ham Mark, jeg aner ikke hvem han er, han har ingen creds der gør at jeg stoler på ham, men det er mange tåber desværre ikke kloge nok til at se efter.
Det falder til jorden med et brag, lige som Star Citizen gør, og så håber jeg de for lov til at ruske tremmer hvis de har brudt loven.
Jeg har set Twin Peaks, men det er over 20år siden.
Så havde de bare ikke været lige så gode til at narre folk.
Det var kun et godt at du arbejder for dem. Det kan du stadig gøre om du er gammel rusher eller ej.
Beklager at Twin Peaks ikke har sat sig så godt fast at jeg kan huske navnene på hele person galleriet efter 20 år.
Held og lykke med spillet
bare lige som en note.
D. Cooper fra Twin Peaks er D.B Cooper.
Narre folk, hvordan ved du at deres hensigt er at narre folk?
Jeg har intet at gøre med spillet, og som jeg skrev er jeg heller ikke selv den store fan af den måde de rejser penge til deres projekt.
Men derfra til, at kalde det et scam (hvilket vil sige, at i mener de bevidst er ude på at snyde folk), synes jeg der er et stort stykke.
Men DB Cooper kunne du dog huske, og straks drage paralleller til bankrøveri osv. Godt så!
Jeg har ingen anelse om, om jeg skal prøve spillet. Som udgangspunkt tror jeg selv, at det får svært ved at blive en stor succes. Ideen om, at man kan tjene rigtige penge i spillet lyder interessant (dog ikke for mig personligt), men først og fremmest skal der et fængende gameplay til at bære spillet. Og der er konkurrencen hård, men vi må vente og se.
[postquote quote=25131]
Nej Dale Cooper er en fiktiv person i en serie. Men er udemærket klar over at det er en reference.
Så fordi jeg er fan af en person i en serie(Som i øvrigt er på lovens rigtige side), så må jeg jo også være fan af DB Cooper, bankrøveri og alt muligt andet skidt? Tror sgu jeg tjekker ud af denne tråd igen.
-Du må hygge dig med dine konspirationsteorier fremover.
Dette svar blev ændret 4 år siden af D. Cooper.