Det har aldrig drejet sig om hvorvidt tråden er ulovlig. Jeg har bare et andet syn på Rushers.dk Vi er en flok aldrende gutter, der har migreret fra DR, og jeg synes at vi har noget specielt sammen. I ny og næ har vi nogen der beder direkte om hjælp til alverdens ting og problemer i livet - vi har vist også haft en gambler. Så det er mere for at beskytte de svage af os, men er vi forpligtet til at moderere det? Gu numse er vi ikke det, men derfor kan man jo godt have en holdning. At de så ikke er forenelige i denne sag, det er hvad det er.
Gratis Væddemål
Gambling ødelægger en hel del liv, censur ødelægger alles liv. Er det legalt, så kan der skrives om alt efter min mening.
Nu skal vi heller ikke være hyklere. Reklame for en hjemmeside bliver prompte slettet her (selv-promo). Det er ikke ulovligt, men bliver censureret hvis du vil bruge det ord. Man kunne jo godt bare lade sådan en tråd dø ud, men sker ikke. Det siger noget om at man påtager sig en holdning, og som sagt har vi ikke den samme her om gambling.
Dette svar blev ændret 4 år siden af maestro.
#24 Du prøver at sidestille reklame/spammere med en almindelige bruger, der ingen personlig vinding har ved det indlæg han har lavet.
Nej, reklamer er ikke ulovlige, men de overtræder til gengæld vores regler.
Vi har ingen regler for, at man ikke må komme med eller søge information omkring gambling.
Du er den eneste der har et problem med den tråd, så selvom du kalder os hyklere og uden anstændighed, så ændre det ikke på sagen.
#29: Og du mener denne her tråd skal slettes, fordi det er reklame?
Hvis en eller anden kanalje opretter en tråd, for at reklamere for køb af hans eget produkt, på hans eget webshop, og især som første indlæg. Så ja, så bliver det slettet.
Jeg kan ikke se hvordan det har relation til hvad der sker i denne her tråd. Det er tips, gode henvisninger og deslige, uden at #0 tjener noget på det. Kom du derimod med referral links, så ville det blive slettet, hvis ikke du gør opmærksom på det.
Det er vel kun censur, hvis det strider mod gældende lovgivning, og i og med det her er et privat eget site, er det nogle andre regler der spiller efter. Der er ikke ytringsfrihed, og ja, der kan opstå situationer, hvor DU mener det er censur, men hvor mod gruppen mener det er i strid med reglerne.
Skal vi blive ved?
@maestro @Red82DK Bryder ingen regler. Der er ingen links. Det er ikke ulovligt. Vi forstår godt din point, men det ændre ikke på det, at @Red82DK har lige så meget ret til at lave den her tråd, som du har til at udtale dig om, at du ikke synes om den. Vi har hellere ikke lavet censur på dine kommentar. Vi vil bare ikke havde det tager overhånd eller at det er med til at afspore tråden. Respektere venligst dette. Tak.
#33 Jeg har ikke prøvet at starte diskussioner, og hvis du kigger på mine første indlæg, har jeg udtrykt skuffelse over at reglerne tillader det. At der kan være tale om afsporing er ikke min skyld. Nogle er uforstående for hvad jeg siger, så jeg forklarer. Tværtimod har jeg i de sidste 3-4 indlæg prøvet på at stoppe det. Afsporings delen lægger du ikke på mig.
Jeg forstår intet af denne tråd. Hvordan er tips og tricks omkring betting nogensinde blevet til en snak om censur og spilleafhængighed?
Hvad er rationalet?
Hvis man som ludoman i Danmark undgår milliarders promovering af spil/betting/gambling (det er overalt og den største i Danmark er ejet af staten), så skal Rushers.dk da nok få skovlen under dem?
Det er jo skudt helt ved siden af.
Der er en million dansker der spiller om penge hver eneste uge! Lovligt, for underholdningen, suset, det sociale. Altså…
Dette svar blev ændret 4 år siden af Bams.
Beklager hvis dette er med til ydre afsporing
Jeg tror hvad OP tale om blot at tilmeldings bonus og andet der er gratis lige at proeve.
Det er jo ikke noget "nyt" i dette. jeg er klar over gambling her kan vaere et lidt svaert emne for nogle.
men selve bonus modelen bruger jeg sevl flittig herovre.
F.eks sta jeg for om at par uge at modtage 500 dollars som bonus for at have aabne et loenkonto i en pan og over foer mine loen til dem over 60 dage.
jeg har aabnet kreditkort som giver 1000dollars i bonus after du har brugt 4000 dollars. det passed fint da koene og jeg skulle ud og koebe ny vielses ring. at spare 1000 dollars paa en ring er ikke en dum idet
Saa personligt ser jeg intet glat i at dele lidt gamlbing bonus. jeg syndes bare der skulle vare mer end gambling bonus. men det kan vare at i DK er det nok ikke saa mange bonus for at aabne en loenkont/oosparing konto eller kredit kort
med i brud og grund er der jo en grund til disse bonusser. men skal bare passe paa ikke at blive "offret" der goer det en god forretning for "butikken"
36: Dog skal du regne med, at de her bonusser som tidligere har været hos de fleste bettingsider i Danmark, ikke findes mere.
Nu er det mere sådan en "Hvis du taber dit første bet, får du et freebet på samme beløb"