Ved at havde et hus salg på plads. Så skal til at havde rettet en masse når de overtager, så næste år skal nok blive "sjovt"
Årsopgørelsen 2022
Jeg skal have 12K tilbage.
Lidt over 1500 retur i følge den app, men den tager ikke højde for fradrag så det skal nok blive interessant uanset hvad. Vi krydser fingre for 20K retur på ubrugt person fradrag alene.
Uuuuh, kan se der er nye info, og nu påstår de at staten vil give mig næsten 9000kr tilbage af mine egne penge, og så er kørselsfradraget ikke engang medregnet.
Det kan man jo nærmest få en Latté for i disse tider.
[postquote quote=52986]
Arhh, jo måske en small! men så bliver det med alm ko mælk!
Min har også skruet op, og siger nu DKK 1.400 tilbage
Fuck jer mand!!!
Der står ik en skid klar derinde endnu! Og jeg fra København.. hvad fanden er det for noget snot.
Hvorfor kan man ikke prioritere storbyerne med den slags, ?
Fik lige tilføjet lidt håndværkerfradrag. Kørselsfradrag kan først indberettes fra den 13. marts.
[postquote quote=52994]
Folk bruger den App der hedder Skatteguiden. Prøv den
Jeg fik også lige snakket med SKAT, man skal jo huske at registere sine DRS'ede GME aktier (det skulle jeg også have haft gjort i 2021, ups...), så nu føler jeg mig vigtig fordi jeg fik låst op for udenlands rubrikkerne :D
Så det bliver mega spændende når de åbener op for det tidligt i næste weekend :P
Så er det i dag det går ned!!
Hahaha
Så er Skat nede. Folk har lagt sig i kø, flere timer i forvejen for den TIDLIGE åbning, som plejer at være klokken 18-ish.
:-O
https://twitter.com/Skattestyrelsen/status/1634131431222812674?s=20
Ha! Folk bliver aldrig klogere, ligesom Udviklings- og forenklingsstyrelsen aldrig når frem til en løsning ?