Ja, så er det sgu lige ved at være tid.
Officielt er det først på mandag, men mon ikke de tester allerede fredag aften.
Hvad forventer I?
Årsopgørelse 2025
I må lige sige til, når den er UTVETYDELIG!
[postquote quote=82446]
😁😁
kommer til at have en del rejsefradrag, så der bør bestemt komme lidt penge i kassen.
ifølge skatteguiden så får jeg penge tilbage.
[postquote quote=82458]
Jeg har brugt skatteguiden igen i år. sidste år ramte den spot on, så jeg tænkte, what the hell.
Angiveligt får jeg 22 k retur, som er vildt, når jeg bare er fleksjobber. Men så igen, det er forvirrende nok i forvejen at være fleksjobber når man ikke har fast løn
I år har jeg strategisk valgt at lægge mig i kø nu. Der er 88.000 foran mig, det startede med 110.000 for en halv time siden...
De åbner nok først mandag... 🤪
[postquote quote=82548]
Det er også et strategisk godt tidspunkt. De plejer at åbne lige omkring her
Its on!
1864 retur
Jeg fik en skattebetaling for 2024 på 2.700, efter revurderede min ejendomsværdi i december. Hul i hovedet, at man kan blive ramt bagudrettet, selv om man betalte den på daværende tidspunkt gældende skat.
11k retur
8,5K retur, klager ikke
Bare glem de penge, dem har Netanyahu og trump brugt på at smadre verdens energi infrastruktur, Inflationen er tilbage for fuld styrke.
På skat.dk står at den først kommer 23. marts... Hvad er det for tal I slynger rundt med?
[postquote quote=82558]
Skriver de altid for at minimere hypen og sprede trafikken ud. Men du kan se tallet fra fredag aften.
250k foran en :/
250.000 i kø...
MitID er nede 🤪
465840 Foran mig 🤪🤪
Får 11.000 tilbage.