Halløj og godmorgen.
Der kom en sidebemærkning omkring oddset i vores EM2020 tråd i går, så det blev tænkt, at vi kunne lave en sideløbende tråd, hvor vi kunne dele tanker omkring at smide nogle penge på forskellige ting i forbindelse med EM2020.
Det vil være sådan, at man opfordres til at dele hvad man spiller, men kommentarer omkring hvad man spiller bør holdes til emnet og ikke hvad der spilles for. Vi spiller alle hvad vi har råd og lyst til. Det er ren hygge :)
Der må også godt smide vinder, og taber kuponer, så der er lidt gang i tråden.
EM 2020 Odds tråd
Jeg kører 1 eller 2 på kampene i år, single, måske med handicap for at øge oddset.
Indsatsen er 20 kroner pr kamp, indtil min pulje bliver større.
Jeg kører ikke efter for høje odds, da jeg ofte taber hele puljen på den øgede risiko.
Italien havde jeg på et 2-tal med handicap på -1.
I dag er jeg fristet af et handicap på -2 til Danmark. Det giver odds 4,5-ish. Belgien rundbarberer Rusland, så der smider jeg også på et bet med handicap.
Dette svar blev ændret 5 år siden af Nickell.
[postquote quote=18356]
Ja, jeg havde faktisk troedet der ville være højere odds på det, når man tænker på historien. Men, Italien er begyndt at komme efter det med at spille offensivt fodbold. Deres "Vi parkerer bussen og satser på kontra" er efterhånden begravet
Til i dag har jeg lavet følgende.
https://i.imgur.com/yXn8jst.png
og
https://i.imgur.com/q2Mz4Aj.png
Tre 1-taller i dag?
[postquote quote=18490]
Det tænker jeg.
Jeg har lavet en kupon med tre 1-taller, og så en BHS-England til den tidlige kamp
[postquote quote=18494]
Begge hold scorer. :)
Hvad betyder "Dobbelt(+1)" under oddset spil når man ser em kampe og har valgt nogle oddset?
Jeg har ikke kunne finde forklaring og hvornår den træder i kraft osv.. måske nogen her som ved det?
Danske Spil har annulleret mine DK-kampe og givet pengene tilbage. Det er god stil.
Det betyder, at de også lader mig vinde på min kombo-odds, hvor jeg havde DK og Belgien med,men kun på Belgien-kampen.
[postquote quote=18490]
Jeg håber du fik den spillet. Jeg smed mit frit spil fra quizzen på danske spil på det. Det var rart :)
Og så havde jeg en femmer på BHS-Holland i Holland-Ukraine kampen, som gik hjem.
Vi vender tilbage i morgen med mere sjov.
Jeg faldt på handicap, da jeg var overbevist om, at både England og Holland ville vinde med +2 mål. Ironisk nok, så vandt jeg kun på Østrig med lavt odds.
Man skal spille sikkert, og efter en god start fik jeg overmod. Æv.