#155 taler du om dig selv eller mig?
#156 Jeg tror bare nogen gange at de bliver lidt forblændet af det hele og glemmer “fakta” eller at andre også kan bygge biler.
Vi er alle selvfølgelig berettiget til at have en mening om ting, men lad mig spørge dig dette. Tror du det er for sjov når et
leasing firma skaffer sig af med alle deres el biler på nær Tesla, med forklaringen at der er for mange problemer med dem?
At hævde at alle folk som køre telsa er i din verden automatisk stemplet som tesla kult, ville man i måske første øjefald, kategorisere som en doven og snæversynet tankegang. Men jeg vil faktisk give dig ret, for når man først har prøvet en Tesla, så gider man ikke gå tilbage til sin gamle larmene, langsomme, svinene benzin slugende bil, da den fra nu af, altid vil føles som noget dårligere fra fortiden. De fleste folk forelsker sig i sin Tesla bil, og når det sker, så kan man vel godt kalde denne for en "Tesla kult" person.
At folk bliver kult fordi de rigtig godt kan lide produktet er ikke nødvendigvis en dårlig ting.