No refund: 1200 digital titler væk fra PSN

23/12/2023 kl. 20:41 #21
#19 k, men mit tilbud står ved magt skulle du være villig til at spilde din tid i bytte for at spilde min :)
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
23/12/2023 kl. 20:43 #22
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
24/12/2023 kl. 14:57 #23
#20 Eftersom vi tilsyneladende taler forbi hinanden, så gider jeg personligt ikke at spilde mere tid på det. Jeg vil hellere ønske dig glædelig jul.??
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Nintendo Influencer På dansk: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg På engelsk: https://www.youtube.com/channel/UCNNzj5gu0Iolj4vcNIp1IUA
25/12/2023 kl. 00:02 #24
https://www.gamereactor.dk/playstation-brugere-mister-alligevel-ikke-adgang-til-discovery-indhold-1277743/
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
GL & HF
26/12/2023 kl. 03:54 #25
Syndes klart der boer vare noget regulering here. hvis knappen har sagt "koeb" ma man forventer at vare ner permanenet og sony boer rage mere ders egne forretnings bagland uden at skulle ramme forbrugeren. og de boer tales om om tilbagebetaling til fuld indkoebs pris nar de fjerne stjaeler produktet fra din hylde
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
- Sven Bent
28/12/2023 kl. 14:09 #26
#18 Nå, det var hurtigt. Der er kommet en flash cart løsning til Switch. Tror ikke der går lang tid før vi begynder at se de første bans på fx bibliotekseksemplarer af Switch spil

Dette svar blev ændret 2 år siden af Fisker.

👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
31/12/2023 kl. 07:24 #27
[postquote quote=62394] Ift. bans af biblioteksspil, så går jeg ud fra at vi fortsat taler fysiske cartridge spil? Så vidt jeg lige har googlet mig frem til, skriver switchen ikke til disse spil, hvortil det er read only. Updates, saves, osv forgår på selve Switchen. Jeg kan ikke lige se hvordan det skulle være muligt at banne biblioteksspil (eller for den sags skyld andre fysiske Switch spil). Så skulle det være hvis hvert spil har en form for key / ID, så Nintendo kan banne individuelle cartridges, dog ville det så kræve at de hanvde kendskab til hvem som har købt hvilke cartridges, hvilket jeg ikke tænker er muligt. Ellers er vi tilbage til at Nintendo formentlig - i teorien - ville kunne banne spiltitler generelt, hvilket så igen ville kræve en opdateret FW, hvor denne blacklist data så figurerer. Med mindre vi taler totalt forbi hinanden, hvordan tænker du så konkret at Nintendo skulle kunne lukkedes med banne et fysisk spil?
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
http://konsolting.blogspot.com/
31/12/2023 kl. 08:08 #28
Når man køber noget for derefter at placere det på en server der er ejet af et firma, i et fremmed land langt væk, hvor der gælder andre regler, så ejer man det jo aldrig rigtigt. Det er efter min mening naivt at tro at man har fuldråderet over den slags, på samme niveau som hvis det var en fysisk kasse hjemme på hylden. Så kan man sidde og tude og true med at ringe til forbrugerrådet og forbrugerombudsmanden og alt det der, men sådan er verden bare skruet sammen idag. Det er prisen for at lege med i Skyen... PSN, pff...-personligt er jeg mere interesseret i at se hvad der sker den dag nogen slukker for Steam-tjenesten, puhhh...... "bring out the popcorn!"
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
31/12/2023 kl. 10:35 #29
#26 Alle spil er unikke, da de er sikret med asymmetrisk public key kryptografi. Uden dette ville det være trivielt (ligesom på Nintendo DS) at kopiere spil. Den flash cart som lige er blevet annonceret fungerer ved at man dumper et legitimt spil og dets tilhørende krypteringsnøgler, og i grove træk præsenterer et andet (fx piratkopieret) spil men med de legitime krypteringsnøgler. Nintendo har selv en liste over udstedte certifikater så de ville kunne opdage når et spilcertifikat bruges samtidigt eller til et spil som det ikke er udstedt til, enten vha. telemetri eller online spil. Herefter vil man typisk bruge en CRL-liste til at blokere certifikaterne, til online spil er det relativt simpelt (sker til dels allerede) men det er også muligt at lave en offline CRL-liste som fx distribueres med opdateringer.
👍 0❤️ 0😂 0😮 0😢 0😠 0
Der opstod en uventet fejl. Genindlæs 🗙

Rejoining the server...

Rejoin failed... trying again in seconds.

Failed to rejoin.
Please retry or reload the page.

The session has been paused by the server.

Failed to resume the session.
Please retry or reload the page.